14:17|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1399 - 13:14
کد خبر: 14641
یادداشت:

حقیقت تلخ؛ سونامی مرگ تحفه کرونا

تصاویر منتشر شده حاکی از عدم توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دارد که به صراحت باید به این حقیقت تلخ اعتراف کرد، اگر رعایت نکنیم می‌میریم، کرونا با کسی شوخی ندارد.
حقیقت تلخ؛ سونامی مرگ تحفه کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، ماسک در طول این چند روز جزو اساسی ترین گزینه‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود که مردم باید دقت ویژه ای به این موضوع داشته باشند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی آسیب جدی وارد می‌کند که باید مورد توجه همه مردم باشد.

از طرفی مردم بدون توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بی پروا  در اماکن عمومی شرکت می‌کنند و عموما توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند که این برای برای استان خطر آفرین است.

متاسفانه در وسیله‌های حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها و تاکسی ها نیز موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود ، همچنین برگزاری مجالس عروسی و برقراری دورهمی های غیرضروری از جمله مواردی است که بسیار خطرناک است و اگر ضروری است این موضوع مورد توجه مردم و مسئولین و دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.

همه ما باید بر این باور برسیم که عدم اسفاده از ماسک می‌تواند جان نزدیک ترین افراد و خانواده ما را به خطر بیاندازد و قطعا ابتلا شدن هر شخصی جامعه را تحت تاثیر می‌گذارد و هیچ فردی نمی‌تواند از گزند این ویروس منحوس در امان باشد.

تا کنون مسئولین بارها مورد انتقاد رسانه‌ها بوده اند و در خصوص نحوه مدیریت کرونا در استان که به‌نظر سستی دستگاه‌های متولی یکی از دلایل گسترش آن بوده مورد نقد قرار گرفته است اما در حال حاضر علاوه بر مسئولین، مردم نیز باید همراهی لازم را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی که ساده ترین راه برای در امان ماندن استفاده از ماسک و شست و شوی منظم دست‌ها است باید رعایت شود و لاغیر هر شخصی خودش آسیب می‌بیند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید