12:57|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1399 - 10:31
کد خبر: 14636
یادداشت:

کرونا آذربایجان‌غربی را از پا در آورد

نبود مدیریت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم متاسفانه استان را صاحب کسب رتبه  اول مبتلایان به کرونا در کشور کرد.
کرونا آذربایجان‌غربی را از پا در آورد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، تلخ‌ترین تیتر رسانه‌های مجازی شب گذشته رقم خورد و رتبه اول آمار مبتلایان در کشور نصیب آذربایجان‌غربی شد، که این خبر یکی از بدترین اخبار منتشر شده در طول چند ماه گذشته بود .
این اتفاق نشان از آمار بالای مرگ و میر و مبتلا شدگان در سراسر استان را دارد که اگر رعایت نشود متاسفانه آمار به طور گسترده‌ای هر روز افزایش پیدا می‌کند.

گزارش های میدانی و تصاویر دریافتی حکایت از بی توجهی مردم دارد که با سهل انگاری خود به این مسئله دامن می‌زنند و موجب گسترش آمار مبتلایان می‌شوند که اگر این وضعیت بهبود نیابد دیر یا زود باید منتظر اخبار ناگواری از استان باشیم.

علیرغم ایجاد محدودیت‌ها در پارک‌ها ، اماکن پرتجمع و تفرجگاه‌ها مردم به‌صورت غیرقابل درکی همچنان در این مراکز حضور دارند و اغلب به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند که این مسئله متاسفانه اولین آسیب را به خوده‌ آن‌ها وارد می‌سازد.

کرونا یک بیماری ناشناخته است و تا کنون زمان و درمان قطعی برای اتمام این بیماری مشخص نشده است به همین دلیل در این جنگ نابرابر نه تنها مسئولین بلکه مردم نیز باید برای شکست آن با یکدیگر همراه باشند.

لجاجت در برابر قوانین اعمال شده آسیب‌های زیادی را به بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها وارد می‌کند که این مسئله می‌تواند به سهولت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی جامعه حل شود امروز همه مردم اگر همراه نباشند بدون شک این بیماری با توان بالا تری استان را از پا در می‌آورد که ممکن است سالیان سال هیچ فردی از گزند آن در امان نباشد.

همچنین با توجه به آمار بالای مبتلایان در سایر شهرستان‌ها مسئولین امر در ستاد مبارزه با کرونا نباید هیچ کوتاهی را از سوی مدیران در سایر شهرستان‌ها قبول کنند، متاسفانه اخبار و شنیده‌ها حاکی از نبود نظارت کافی و عدم اجرای درست مصوبات در سایر شهرهای استان دارد که در صورت ادامه این روند باریش نیوز اسامی شهرستان‌هارا اعلام می‌کند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رسولی
1399/04/16 - 00:34

باید یگانهای ویژه وارد عمل شوند وکسی در خیابانها رعایت پروتکل های بهداشتی رارعایت نکردن برخورد فیزیکی کنند وبهداشت نیز تبلیغات محله ای را شدت دهد

ناصر
1399/04/16 - 00:12

اینهمه تو رادیو و تلویزیون به مردم گفته شد ولی گوش شنوا خیلی کم بود در نتیجه هر اتفاقی افتاد حق مردم هستش پس بهتره که هر کس گوش شنوا داشت از خودش مراقبت کنه و کلا با بیرون قطع ارتباط کنه اخرین راه همین است همین است همین