19:32|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1399 - 12:58
کد خبر: 14631
یادداشت:

اصحاب رسانه در مصاف با کرونا

اصحاب رسانه این روزها همپای کادر درمان به مصاف کرونا رفتند تا در راستای اطلاع رسانی، مردم را از تازه‌ترین خبرهای این ایام آگاه کنند.
اصحاب رسانه در مصاف با کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، فعالیت اصحاب رسانه در روزهای مبارزه با ویروس کرونا در راستای آگاه سازی عموم بسیار حائز اهمیت است.

این قشر از جامعه به واسطه حرفه‌ای که در آن مشغول هستند در این روزهای سخت همه توان خود را به کار گرفتند تا مردم را از تازه‌ترین خبرهای مربوط به کرونا آگاه کنند.

قشر اصحاب رسانه با تمام کمبودها و کم‌توجهی‌ها، نظیر درآمد کم و نبود بیمه، با عشق و علاقه به حرفه خود، همپای کادر درمان در خط نبرد مبارزه با کرونا قرار دارند.

حضور در مکان‌های عمومی، ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای تهیه گزارش، همچنین حضور در نشست‌های خبری می‌تواند تهدیدی برای ابتلا به بیماری کرونا برای این قشر از جامعه باشد.    

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، خبرنگاران را یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه در برابر بیماری کرونا معرفی کرد و  گفت اغلب خبرنگاران از امکانات حداقلی از ایاب و ذهاب گرفته تا نبود بیمه رنج می‌برند و حضور آنها در نشست‌های خبری می‌تواند زمینه ابتلاء به کرونا را در این قشر آسیب‌پذیر تشدید کند.

این مسئول معتقد است با توجه به اینکه میزان شیوع بیماری کرونا در اجتماعات، مراسم‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مکان‌های دربسته بیشتر است توصیه می‌شود برگزاری نشست‌های خبری به صورت مجازی و دورکاری انجام شود تا خطری اصحاب رسانه را تهدید نکند.

اصحاب رسانه در هر برهه از زمان، فعال‌ هستند و  رویدادهای تلخ و شیرین را به مردم مخابره می‌کنند، ایام مبارزه با ویروس کرونا هم شرایطی را فراهم کرده تا این قشر از جامعه در جهت اطلاع رسانی عموم، جان خود را به خطر بیندازند و بروزترین خبرهای این روزها را به آگاهی مردم برسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید