15:07|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1399 - 10:58
کد خبر: 14630
یادداشت:

از جیب مردم به کام مسئول!

نام‌گذاری بیمارستان جامع زنان ارومیه به نام همسر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انتقادات زیادی به همراه داشت که شفاف‌سازی این مسئله امری ضروری و حائز اهمیت است.
از جیب مردم به کام مسئول!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در اقدامی عجیب و تعجب برانگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در پست اینستاگرامی خود نام بیمارستان جامع زنان ارومیه را که دولتی ساز است را با نام همسرش مهزاد صدقیانی منتشر کرد.

روز گذشته روابط عمومی این دانشگاه نیز چنین اقدامی را انجام داده بود که انتقادات زیادی از سوی کاربران اجتماعی در پی داشت، متاسفانه علیرغم اینکه این موضوع شبهات بسیار زیادی را در به‌همراه داشته مسئولین تا این لحظه حاضر به شفاف‌سازی در خصوص علت این نام‌گذاری نشده‌اند که این به نوعی دهن کجی به شعور و فهم مردم و جامعه رسانه محسوب می‌شود.

برخی مسئولین که در مبارزه با کرونا مردم را مسئول جان خود می‌دانستند اما  اکنون تلاش آن‌ها در مقابل نامگذاری این بیمارستان جالب بنظر می‌رسد و گویا علاقه و رغبت غیرقابل وصفی به این نامگذاری پیدا کرده اند که سکوت معنادار مقامات رده بالای استانی به این تشنج‌های ایجاد شده دامن می‌زند.

نام‌گذاری بیمارستان جامع زنان ارومیه که در حال تکمیل است در ماه‌های اخیر سبب جنجال و تنش‌های زیادی شده که عموما با تهدید رسانه‌ها و سکوت مسئولین خاتمه پیدا کرده است، اما اکنون باید مسئولین جهت تنویر افکار عمومی نحوه نامگذاری این بیمارستان را شفاف سازی نمایند و الا سکوت راهکار مناسبی برای فرار از اصل این مسئله نیست.

اما کلام آخر اینکه، نبود شفافیت در نحوه نامگذاری این بیمارستان نشان از ضعف و زبونی مدیران استانی را دارد که در صورت ادامه آن باید به این مقامات تبریک گفت.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حسن
1399/04/15 - 13:09

دکتر اقازاده مردی وطن پرست و خادم بزرگ و مدیری توانا . نامگذاری بیمارستان به اسم همسر ایشان کار بسیار خوب بوده است .

امیرعباس
1399/04/15 - 10:55

سلام این همه پیام میزاریم پیگیرشیدکه کی قبولین بیمارستان زنان سرکارمیروند اماانگارنه انگارمسئولین خبرگزاری محترم باریش نگاه میکنن؟؟؟

حسین
1399/04/15 - 09:00

سلام خداقوت لطفا اینو پیگیر باسید که ذخیره های کادر اداری این بیمارستان تکلیفشون چیه؟؟؟خدایی چند ماهه بلاتکلیف موندیم و حسابی ازحرفای مسیولین منگ شدیم خواهش میکنم پیگیر این قضیه هم باشین

رویا
1399/04/15 - 08:46

سلام کی افتتاحش هست تروخدا بگید دقیقا کی نیروهاش میرن سرکار

امیرعباس
1399/04/14 - 14:38

سلام لطفا پیگیرشیدکه کی قبولین بیمارستان جامع زنان شروع به کار میکنند؟؟