01:24|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1399 - 10:20
کد خبر: 14627
یادداشت:

ستاد مبارزه با کرونا در برابر آمار اسفناک مبتلایان پاسخگو باشد

وضعیت مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی اوج گرفته است ودر طول چند هفته تغییری پیدا کرده که مسئولین در ستاد مبارزه با کرونا باید پاسخگو باشند.
ستاد مبارزه با کرونا در برابر آمار اسفناک مبتلایان پاسخگو باشد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، وضعیت اسفناک آذربایجان‌غربی همچنان پایدار و آمار مبتلایان و مرگ و میر در استان به طور وحشتناکی رو به افزایش است و این وضعیت در زیر سایه سوء مدیریت هر روز قوت می‌گیرد و علیرغم انتقادات بسیار زیاد کاربران اجتماعی و مردم به‌نظر می‌رسد متویان امر تصمیم ارائه هیچ راهکار جدید و اعمال قوانین با جدیت بیشتر را ندارند.

اکنون چندمین هفته از وضعیت قرمز آذربایجان‌غربی می‌گذرد ومسئولین باید به نحوه عملکرد خود در مبارزه با کرونا پاسخگو باشند و  اگر توانایی مدیریت بحران را ندارند در ادامه مسیر کار را به افراد لایق بسپارند.

ستاد استانی مبارزه با کرونا که عموما در چند هفته اخیر عملکرد چشمگیری نداشته، اما تبدیل به تریبونی برای شعارهای رنگارنگ از سوی مسئولین شده است که متاسفانه تاثیر چندانی در جامعه ندارد و باوجود اینکه بارها اعلام شده است با مدیران کم کار در سایر شهرستان‌ها برخورد می‌شود بهتر است شفاف سازی شود با کدام مدیر کم کار برخورد قاطع شکل گرفته است؟

شعار و آمارهای مختلف هرگز نمی‌تواند جان مردم را از این اوضاع نجات بخشد و کرونا دیر یا زود عیار مدیریتی بسیار از مدیران را مشخص می‌کند.

اغلب شهرهای آذربایجان‌غربی وضعیت نامطلوبی دارند و ادامه این شرایط می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به استان وارد کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید