14:15|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1399 - 13:54
کد خبر: 14624
یادداشت:

مسکن‌های مهر هنرمندان ارومیه هنوز خاک می‌خورد

مسکن‌های مهر هنرمندان ارومیه پس از گذشت 10 سال از آغاز ساخت‌وساز هنوز متقاضيان خود را خانه‌دار نکرده و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
مسکن‌های مهر هنرمندان ارومیه هنوز خاک می‌خورد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، هنرمندان ارومیه با توجه به گراني مسکن با اجرايي شدن طرح مسکن مهر هنرمندان اميدوار شدند که خانه‌دار می‌شوند ولی با گذشت 10 سال هنوز در آرزوي اينکه به زودي خانه‌دار و از اجاره نشینی راحت می‌شوند به سر می‌برند.

متقاضیان مسکن مهر هنرمندان ارومیه با قرض از دوستان، آشنايان و گرفتن وام، آورده خود را تکميل کردند حتي برخي از افراد با گرفتن مبلغ وديعه از صاحب‌خانه خود اين مبالغ را پرداخت کردند و اميدوار بودند ظرف مدت کوتاه صاحب خانه مي‌شوند ولی این امر آرزویی بیش نبود.

در این میان وعده‌های رنگارنگ مسئولان و خلف وعده آنان که درباره‌ زمان بهره برداری و افتتاح 100 درصدی این پروژه‌ها به متقاضیان داده شده باعث سردرگمی این قشر و بلاتکیفی آن‌ها شده است.

پروژه مسکن مهر هنرمندان ارومیه متاسفانه سرپناهی کوچک هم برای زندگی آرام متقاضیان این واحدها نبوده و هنوزم که هنوز است این واحدهای نیمه تمام خاک می‌خورند و حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را ندارد و این نشان دهنده بی مهری مسئولان نسبت به هنرمندان است که بدون توجه به مشکلات و خواسته‌های آنها فقط وعده‌هایی می‌دهند که عمل نمی‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید