17:53|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1399 - 09:35
کد خبر: 14619
یادداشت:

شما مسئول جان مردم آذربایجان‌غربی هستید

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی هر روز شدت می‌گیرد و تعداد افراد مراجعه کنند به بیمارستان‌ها در استان از مرز 700 نفر گذشته است که مسئولین در ستاد مبارزه با کرونا به عنوان مسئول جان مردم باید در مقابل این نابسامانی‌ها پاسخگو باشند.
شما مسئول جان مردم آذربایجان‌غربی هستید

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، طبق آخرین آمار منتشر شده آذربایجان‌غربی جزو 5 استان با وضعیت وخیم به شمار می‌رود و این نشان‌دهنده عمق فاجعه است که پس از گذشت چندین هفته این وضعیت وحشتناک نه تنها تغییری نکرده است بلکه هر روز بر تعداد مبتلایان و مرگ و میر افزود می‌شود .

بی تردید مدیران در برابر جان مردم مسئول هستند و نحوه مدیریت این وضعیت بحرانی در ابتدا و اساسا متوجه ستاد استانی مبارزه با کرونا است که عملا در طول این مدت به چند تذکر ساده و مقصر جلوه دادن مردم بسنده کرده‌اند و همچنین تعداد جلسات کمتری نسبت به گذشته برگزارمی‌شود در حالیکه در روزهای ابتدایی علیرغم اینکه آمار مبتلایان کمتری را شاهد بودیم انرژی و قدرت مسئولین برای مدیریت و ساماندهی بیشتر به چشم می‌خورد.

اگر چه عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم همواره مورد انتقاد بوده است اما بنظر می‌رسد بی‌توجهی متولیان امر به این مسئله به وضعیت وخیم استان دامن می‌زند.

علاوه بر ارومیه، شهرهای دیگر آذربایجان غربی نیز به لحاظ تعداد مبتلایان وضعیت اسفناکی را شاهد است که با وجود انتقادات در جهت تغییر روند و ارائه راهکار جدید جهت نحوه مدیریت این بحران تا کنون اقدام اساسی شکل نگرفته است و مدیریت به همان روال گذشته و منسوخ ادامه دارد.

کرونا با کسی شوخی ندارد و در طول این چند ماه ثابت کرد که هیچ آمار و رقمی نمی‌تواند جلودار گسترش و شیوع این ویروس خطرناک باشد، بنابراین پیشنهاد می‌شود در ادامه مسیر اگر مدیرانی از توانمندی لازم برای مدیریت این بحران برخوردار نیستند برای ماندن پافشاری نکنند، حال آذربایجان غربی خوب نیست اگر مهارت کافی را در مهار شیوع این بیماری ندارید کا را به درمانگران حاذق بسپارید، شما در قبال جان مردم مسئول هستید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حسین
1399/04/14 - 11:53

با سلام لطفا به آقای استاندار گوشزاد کنید به جای اینکه به فکر روشنایی زمین فوتبال 15 هزار نفری جهت مسابقه این هفته تیم نود باشد پیگیر شرایط وخیم شهر و عملکرد مدیران خود در برخورد با ویروس کرنا باشد.