19:28|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 11 تیر 1399 - 10:47
کد خبر: 14613
یادداشت:

کمبودهای جاده چی‌چست نیازمند پیگیری و رفع است

جاده چی چست در ارومیه که مسیر دسترسی به شهرک گلمان و منطقه گردشگری چی چست است به دلیل کمبودهای جدی همیشه مورد انتقاد مردم است.
کمبودهای جاده چی‌چست نیازمند پیگیری و رفع است

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سال‌هاست که جاده چی‌چست مورد انتقاد رسانه ها بوده و بارها گلایه‌های مردمی در خصوص وضعیت این جاده انعکاس داده شده است اما متاسفانه علیرغم پیگیری‌های فراوان تا کنون اتفاق چشمگیری در ساماندهی این جاده انجام نگرفته است که انتظار می‌رود با توجه به افزایش تعداد خانوار ساکن در این محل تصمیمات جدیدی گرفته شود.

منطقه گردشگری چیچست، شهرک گلمان و روستاهای مختلفی که در مسیر جاده چی‌چست قرار دارند موجب افزایش تردد خودرو در این مسیر شده است که به موجب این مسئله نبود روشنایی کافی و مشکلات جاده‌ای کار را برای مردم این منطقه سخت کرده است و سبب شده که در طول هفته شاهد تصادفات زیادی در این جاده باشیم.

انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی پیش از آنکه این جاده قربانیان بیشتری را بگیرد نسبت پیگیری و رفع مشکلات جاده ای این منطقه اقدام کنند و توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

در حال حاضر شهرک گلمان از جمعیت بالایی برخوردار است که مردم این شهرک و همچنین روستاها از این جاده در طول روز بارها ترددد می‌کنند  و پیام‌های بسیار زیادی از آن‌ها در پیرامون کمبود امکانات در منطقه نامبرده دریافت شده است.

همچنین منطقه گردشگری چی‌چست همه ساله مورد استقبال مردم از سراسر استان و سایر شهرهای کشور بوده که کمبود امکانات در این مسیر می‌تواند  به بخش گردشگری استان آسیب وارد کند که لزوم پرداخت به این موضوع اساسی است و باید جزو اولویت مسئولین باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

فریدامیرفریدشیخ جان
1399/04/12 - 19:29

واقعا وضعیت آسفالت و روشنایی خیلی بد است.روزی نیست که ما در این جاده تصادف نبینیم.خواهشا رسیدگی کنید