03:05|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 11 تیر 1399 - 10:03
کد خبر: 14611
یادداشت:

تهدید کرونا بیخ گوش کنکوری‌ها

کرونا اساسی ترین تهدید برای سلامت دانش‌آموزانی است که هرگونه سهل انگاری و تصمیم عجولانه ممکن است جانشان را به خطر بیاندازد و جامعه را با یک بحران اساسی روبه رو کند.
تهدید کرونا بیخ گوش کنکوری‌ها

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته مقامات کشوری اعلام کردند دانش آموزانی که مبتلا به کرونا هستند حضورشان در ماراتن کنکور بلامانع است و می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت شرکت در کنکور حضور پیدا کنند.

این تصمیم‌گیری ها که تبعات و خسارات‌هایی به قیمت جان افراد را در پی دارد بنظر باید با حساسیت بیشتری گرفته شود و هر گونه سطحی نگری ممکن است شرایط را بدتر نماید.

در آذربایجان‌غربی که وضعیت مبتلایان متاسفانه بسیار بالاست و هر روز بر تعداد فوتی‌ها افزوده می‌شود باید یک تفاوت اساسی باسایر استان‌ها که وضعیت مساعدتری دارند وجود داشته باشد که ضروری است ستاد مبارزه با کرونا در خصوص این موضوع بی‌تفاوت نباشد و نحوه برگزاری کنکور را با جدیت بیشتر در سطح استان پیگیر باشد.

اکنون که طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی آذربایجان‌غربی افراد جوان بیشتر مبتلا می‌شوند نباید بر اساس سهل انگاری جان دانش آموزان به خطر بیفتد.

تضمین جان دانش آموزان در چنین اوضاع بحرانی ببیشتر از هر مسئله‌ای حائز اهمیت است که متولیان امر در سطح استان و کشوری باید به این مسئله نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید