15:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 تیر 1399 - 09:02
کد خبر: 14609
یادداشت:

آذربایجان‌غربی همچنان در وضعیت قرمز/مردم در آینده قضاوت می‌کنند

با گذشت چندین هفته آذربایجان غربی همچنان در وضعیت قرمزاست و کرونا هر روز قربانیان بیشتری می‌گیرد.
آذربایجان‌غربی همچنان در وضعیت قرمز/مردم در آینده قضاوت می‌کنند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز،اکنون چندین ماه از شیوع ویروس نامبارک در آذربایجان‌غربی می‌گذرد، اما وضعیت استان در روزهای فعلی نگران کننده و به‌طور مکرر هشدارهایی را از سوی مقامات کشوری در پی داشته است.

این در حالی‌است که در ماه ‌های اول متولیان امر از کسب رتبه اول در غربالگری و شرایط ایده ‌آل در بیماریابی سخن می‌گفتند و مجموعه را در کنترل این ویروس موفق نشان می‌دادند اما طولی نکشید که استان در مقابل این بیماری رنگ باخت و دیگر هیچ آماری تاثیری در وضعیت اسفناک آذربایجان‌غربی ندارد مگر اینکه گام اساسی و اقدامی فراتر در این عرصه انجام گیرد که نیازمند یک عزم همگانی از سوی مردم و مسئولین است.

مدافعان سلامت که همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند بدون شک زحمتشان قابل تقدیر و غیر قابل کتمان است اما در نحوه مدیریت در سیستم علوم پزشکی استان انتقاداتی وارد است و یکی از عمده‌ترینن سوالاتی که در پیرامون این مبحث مطرح می‌شود موضوع بیماریابی و غربالگری در استان است، راستی نتیجه آمارهایی که در طی چند ماه اخیر به منظور پیشگیری از شیوع کووید19 ارائه گردید، به کجا ختم شد؟

کرونا با کسی شوخی ندارد و آماری که از جانب برخی مسئولین ارائه شد نتوانست جلودار شیوع این ویروس باشد و متاسفانه اکنون چندین هفته است که وضعیت قرمز حاکم بر استان است و هر روز آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بیشتر می‌شود.

حال باید مسئولین پاسخگو باشند با توجه به آماری که ارائه شد چرا اکنون شاهد وچنین وضعیتی هستیم؟ چه کسی در برابر جان مردم مسئول است؟ با توجه به شرایط وخیم استان پیشنهاد می‌شود اگر افرادی توانایی اداره امور را ندارند در ادامه راه بیشتر از این وضعیت را آشفته‌تر نکنند و کار را به افراد کاربلد بسپارند.
 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

جواد مالکی
1399/04/18 - 00:14

با سلام اینجانب جواد مالکی از جانبازان جنگ تحمیلی هستم . به نظر بنده اگر مسئولین آمار کرونایی و بخصوص فوتی ها را درست بگویند . بعضی افراد که کرونا را جدی نمی گیرند.به خود می آیند و دقت میکنند.و آمار نزولی میشود.ولی افسوس...

سعید
1399/04/11 - 14:36

مردم خودشون رعایت نمیکنن اوضاع پارک ها خیابونا مراکز خرید رو نمیبینید