13:18|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1399 - 10:58
کد خبر: 14606
یادداشت:

نارضایتی والدین از اخذ شهریه مدارس در وضعیت کرونایی

برخی مدارس دولتی در ارومیه برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید از اولیاء دانش‌آموزان تقاضای دریافت وجه نقد کردند که این امر موجب نارضایتی خانواده‌ها شده و از مسئولین آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقاضای رسیدگی به این مسئله را دارند.
نارضایتی والدین از اخذ شهریه مدارس در وضعیت کرونایی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تاکنون پیام‌های متعددی ازسوی مردم در خصوص اخذ شهریه به منظور ثبت‌نام سال جدید در مدارس دریافت شده ،که این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است و براساس گفته مخاطبان باریش مدارس با ارسال پیام‌هایی با درخواست وجه از اولیاء تقاضا کرده اند که نسبت به ثبت نام فرزندانشان در سال تحصیلی جدید اقدام نمایند.

خانواده‌ها که عموما با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی زیادی شده‌اند اغلب توانایی پرداخت این مبالغ را ندارد بنابراین ورود آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برای حل این مسئله ضروری است و باید شفاف سازی شود که آیا مدارس دولتی اجازه اخذ شهریه دارند؟

متاسفانه در طول چندین سال اخیر دریافت شهریه از سوی مدارس دولتی به عناونین مختلفی همچون کمک به مدرسه، همیشه دردسر ساز بوده است که هر بار پس از تایید و تکذیب‌های فراوان اولیاء ناچار به پرداخت مبلغ مد نظر به مدارس شده اند، اما امسال وضعیت اقصادی مردم تعریف چندانی ندارد و نیاز است این مسئله با نظارت و دقت بیشتری پیگیری شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید