07:15|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 10 تیر 1399 - 10:26
کد خبر: 14603
یادداشت:

بایدهای بهداشتی برای حضور در سالن‌های ورزشی

با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی از مکان‌های پرتجمع هستند، در روزهای کرونایی بایدها و الزامات بهداشت فردی و جمعی در این مکان‌ها بیشتر از گذشته باید رعایت شود.
بایدهای بهداشتی برای حضور در سالن‌های ورزشی

سرویس ورزشی باریش نیوز، باشگاه و سالن‌های ورزشی یکی از مکان‌های بالقوه برای شیوع ویروس‌کرونا است و باید تدبیری از سوی مسئولان مربوطه اندیشیده شود تا شاهد افزایش شیوع این بیماری در این اماکن نباشیم.

سرعت شیوع ویروس کرونا در شهر ارومیه بیشتر از آنچه انتظار می رود رو به افزایش است و سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی بدلیل مشترک بودن و ورود افراد مختلف و استفاده از تجهیزات ورزشی در حین تمرین و بازی احتمال شیوع ویروس کرونا  در این مکان ها را بیشتر می کند.

ویروس کرونا بیشتر از طریق ترشحات بینی و دهان و لمس سطوح به افراد انتقال می یابد و این امر در باشگاه‌ها بیشتر دیده می‌شود و ورزشکاران از ازدحام بیشتر در این مکان ها حدالامکان خودداری کنند تا مبتلا به این ویروس نشوند.

ورزشکاران در سالن‌های ورزشی و باشگاه بیشتر باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تا جایی که می توانند وسایل شخصی خود را ضدعفونی و گندزدایی کنند و با فاصله اجتماعی به تمرین کردن بپردازند.

یکی از راهکارهای قطع زنجیره ای ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی است و از آنجای سالن های ورزشی و باشگاه یکی از محل های تجمع افراد مختلف هست باید بهداشت فردی رعایت شود.

سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها باید از نظر بهداشتی دارای تهویه مناسب باشند و گندزدایی و ضدعفونی شوند در غیر این صورت از رفتن به این اماکن خودداری کنید چون احتمالا ابتلا به ویروس کرونا بیشتر است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید