14:07|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 04 تیر 1399 - 11:51
کد خبر: 14562
یادداشت:

حاشیه، آفت جامعه ورزش آذربایجان‌غربی

برای رشد و پیشرفت ورزش آذربایجان غربی باید از از دامن زدن به حاشیه‌ها جلوگیری کرد.
حاشیه، آفت جامعه ورزش آذربایجان‌غربی

سرویس ورزشی باریش‌نیوز، در روزهای اخیر شاهد قهر و آشتی‌های بسیار زیادی در بین جامعه ورزشی استان بوده‌ایم که متاسفانه هر یک از این موارد موجب تشنج و آفت برای مجموعه ورزشی در آذربایجان‌غربی تلقی می‌شود.

بر اساس آخرین رصد  فضای مجازی در ماه‌های اخیر عده‌ای سعی می‌کنند جهت جلب توجه، برخی رفتارهای نامناسب را از طریق فضای مجازی انعکاس دهند که این رفتارهای عجیب و کودکانه دور از انتظار و شایسته است که اگر مشکلاتی وجود دارد به صورت درون سازمانی حل شود و از ایجاد تشنج در بین مردم و جامعه جلوگیری و پرهیز کنند.

حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی یکی از پتانسیل‌های خوب برای آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که بهتر است به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با طرح مسائل غیر مهم، ورزش استان به حاشیه کشانده نشود.

برای پیشرفت و رشد باید از این چالش‌ها دور بود در غیر این صورت تا زمانی که این روال ادامه داشته باشد امیدی به پیشرفت آذربایجان غربی در این زمینه نیست و کار برای ورزشکاران سخت می‌شود و به‌نظر می‌رسد کمتر کسی با این وضعیت رغبت حمایت از ورزشکاران را پیدا می‌کند، پیشرفت زمانی ممکن می‌شود که صلح و همدلی برای رشد جایگزین رفتارهای عجیب عده‌ای از افراد شود .

هم‌چنین تمامی صاحب نظران و مربیان و قهرمانان بهتر است برای بهبود اوضاع با افکاری نو و ارائه ایده‌های جدید پیش قدم شوند و گرنه به صراحت می‌توان اعلام کرد که شوآف برخی افراد همیشه هم نمی‌تواند اثر داشته باشد و نه تنها هیچ سودی به حال ورزش این استان ندارد بلکه موجب عقبگرد آن می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید