01:17|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1399 - 10:15
کد خبر: 14548
ضرب و شتم پزشک پیرانشهری توسط خانواده متوفی؛

کرونا و دردسرهای آن برای کادر پزشکی آذربایجان‌غربی

یکی از پزشکان در پیرانشهر مورد ضرب و شتم خانواده متوفی کرونایی قرار گرفت که تا این لحظه علت این رفتار نامناسب مشخص نشده است.
کرونا و دردسرهای آن برای کادر پزشکی آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته ضرب و شتم پزشک متخصص بیهوشی در پیرانشهر توسط بستگان خانواده یک متوفی کرونایی در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که این خبر واکنش بسیار زیادی را از سوی کاربران مجازی و فعالین اجتماعی در پی داشت.

بر اساس اعلام رسانه‌ها و پزشک معالج ضرب و شتم موجب آسیب شدید یکی از چشم‌ها، شکستگی و آسیب شدید به صورت این پزشک شده است.

اما فرماندار پیرانشهر در مصاحبه‌ای کوتاه گفت تخلیه چشم پزشک پیرانشهری بر اثر حمله خانواده متوفی صحت ندارد و پزشک آسیب دیده درحال مداوا است.

پس از انتشار این خبر و واکنش رسانه‌های مختلف استان نسبت به این خبر به نظر می‌رسد شفاف‌سازی در رابطه با علل و عوامل شکل گیری چنین رفتاری در حوزه بهداشت و درمان از سوی متولیان استانی می‌تواند ابعاد مختلف این حادثه را برای مردم روشن تر کند و قضاوت‌های عمومی نسبت به بروز چنین رفتارهایی را هم از سوی رسانه‌ها و هم از سوی مردم را منطقی‌تر کند.

اگرچه خانواده‌های زیادی در حال حاضر با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند اما ضروری است در این روزها که پزشکان شبانه روز در حال تلاش و مبارزه با این ویروس هستند خانواده‌ها صعه صدری بیشتری داشته باشند و از انجام رفتارهایی که سبب تزریق نا امیدی در جامعه‌ کادر درمانی می‌شود خودداری کنند. امروز می طلبد همه مردم ایران دست به دست هم برای حال خوب کشور تلاش کنند وگرنه با وجود این ویروس منحوس که زمان اتمام آن نامشخص است روزهای سختی را پیشرو خواهیم داشت.
گفتنی است که این موضوع از سوی متولیان بهداشت و درمان استان در حال پیگیری است که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در این پایگاه خبری منتشر می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رسولی
1399/04/04 - 14:51

شرم باد بر این مردم قدر نشناس شرم