10:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1399 - 09:09
کد خبر: 14542
نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت‌وگو با باریش:

لزوم رعایت عدالت در تخریب خانه باغ‌های روستایی

عدالت در تخریب خانه باغ‌های روستایی باید رعایت شود و در صورت اجرایی چنین قانونی  باید ویلاهای گردنه حیران نیز تخریب شود.
لزوم رعایت عدالت در تخریب خانه باغ‌های روستایی

سید سلمان ذاکر،نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم در گفت‌و گو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با اشاره به اهمیت رعایت عدالت در خصوص تخریب خانه باغ‌های روستایی گف: عدالت باید در تمام زمینه‌ها رعایت شود و اگر قوانین منابع طبیعی در خصوص تغییر کاربری اراضی ملی ممنوع است باید ساخت و سازهای  گردنه حیران نیز تخریب می‌شد.

وی افزود: مردم آذربایجان‌غربی که بیشتر بخاطر وضعیت آب‌و هوایی و فعالیت کشاورزی که دارند، چندین ماه از سال را در باغ‌ها زندگی می‌کنند به همین دلیل در آن‌جا مکانی را برای سکونت ساخته‌اند که متاسفانه اکنون شاهد تخریب بسیاری از آن‌ها هستیم که انتظار می‌رود عدالت برای همه یکسان اجرا شود.

ذاکر بیان کرد: یکی از اساسی ترین مواردی که همیشه باید مورد توجه مسئولین قضایی باشد اولویت‌بندی و مدیریت پرونده‌ها است تا قانون بر اساس منطقه تصویب و اجرا شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ادارات و نهادهای مرتبط باید با اتخاذ تدابیر لازم گره‌گشای مشکلات مردم باشند و امیدواریم  با همفکری و همدلی مسئولان با تکیه برعدالت اجتماعی مشکلات مردم روستاهای ارومیه تبدیل به فرصت‌هایی برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی شود.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید