11:05|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 01 تیر 1399 - 11:45
کد خبر: 14537
جولان گرانی در روزهای کرونایی،

نارضایتی مردم از نبود نظارت کافی بر گرانی در ارومیه

گرانی اقلام مختلف موجب نارضایتی مردم شده است که می‌طلبد مسئولین یک برنامه اساسی در خصوص ساماندهی این مسئله داشته باشند
نارضایتی مردم از نبود نظارت کافی بر گرانی در ارومیه

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، گرانی یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم به‌شمار می‌رود که شیوع کرونا و آسیب اساسی به بازار کسب و کار بار سنگینی بر دوش مردم گذاشته و فرصتی برای سودجویان مهیا کرده است.

پیام‌های مردمی متعددی در خصوص گرانی اقلام مختلف در شهر ارومیه دریافت شده است و عده‌ زیادی از مردم ناراضی از وضعیت نبود نظارت بر کافی بازار هستند که خواستار رسیدگی مسئولین متولی و خاتمه این مسئله شده‌اند.

متاسفانه اقلام مختلف در این روزها که وضعیت معیشت و اقتصادی مردم دچار آسیب شدید شده است و باید بیشتر مورد توجه باشد با دامن زدن برخی افراد منفعت طلب وضعیت نامناسبی دارد و بلاتکلیفی بازار و جولان گرانی مردم را کلافه کرده است.

در شرایط کنونی با گسترش بیماری کرونا نه تنها انتظار تشدید نظارت‌ها از مسئولین افزایش یافته بلکه فروشندگان باید عنایت و توجه کافی را داشته باشند تا عرصه را برای مردم سخت‌تر نکنند.

روند صعودی قیمت‌ها در بازار اقلام اساسی و نبود ثبات سبب ناامیدی در جامعه و به ویژه در بین قشر کم درآمد تلقی می‌شود که در بازه طولانی مدت می‌تواند جامعه را دچار خسران جبران‌ناپذیری کند که با نظارت می‌توان وضعیت را تا حدودی ساماندهی کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید