00:19|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1399 - 09:52
کد خبر: 14510
مسئول کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه‌رویان ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

لیزر، روشی مناسب برای از بین بردن موهای زیر پوستی

لیزر یکی از روش‌های مناسب برای از بین بردن موهای زیر پوستی و زائد است و بهترین دستگاه برای این روش، دستگاه پلاتنیوم می‌باشد که در کلینیک ماه رویان موجود است.
لیزر، روشی مناسب برای از بین بردن موهای زیر پوستی

فرزاد حیدری، مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ارومیه در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش‌نیوز اظهار کرد: موهای زیر پوستی یکی از مشکلات شایع در پوست است، لیزر به سبب نفوذ مستقیم بر فولیکول مو و حذف فرآیند رشد مجدد، تأثیر قابل ملاحظه‌ای در رفع این مشکل دارد.

وی گفت: در مرحله اول برای لیزر موهای زائد تعیین مشکل و توصیف مسئله از سوی مراجعه کننده صورت می‌گیرد و در نهایت راهکار و استفاده از لیزر در صورت نیاز برای مراجعه کننده توصیه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این موارد مؤثرترین لیزر پلاتنیوم است و ویژگی این دستگاه بدون درد همراه با ماژول آمریکایی و شات نامحدود است.   

حیدری افزود: معمولا قبل و در بین جلسات درمان با لیزر، نباید از روش‌هایی از قبیل بند انداختن و یا کندن موها استفاده کرد و این روش‌ها را باید از حداقل دو هفته قبل از جلسه لیزر درمانی متوقف کرد.

مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ارومیه در ادامه اضافه کرد: همچنین حداقل سه ماه از آفتاب گرفتن خودداری کرده و سولار و اتوبرنز به هیچ عنوان استفاده نشود و رنگ پوست کاملا طبیعی باشد. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید