20:46|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 - 11:13
کد خبر: 14494
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت در گفت‌وگو با باریش:

مقابل کم‌کاری مدیران سکوت نمی‌کنم

همه مدیران باید در مقابل عملکرد خود در راستای پیشرفت شهر پاسخگو باشند و در مقابل کم‌کاری‌ها سکوت نمی‌کنم.
مقابل کم‌کاری مدیران سکوت نمی‌کنم

سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، گفت: وظیفه هر نماینده‌ای نظارت بر قوانین است و همه مدیران باید در مقابل عملکرد خود در راستای پیشرفت شهر پاسخگو باشند و هیچ‌گونه کم کاری از جانب مدیران قابل قبول نیست.

وی افزود: مردم از ما به عنوان نماینده انتظار دارند و باید در برابر آنان برای عملکردهایمان پاسخگو باشیم و یکی از راه‌های موثر بودن نمایندگان در عرصه حل مشکلات مردم پیگیری مطالبات است و اگر مسئولی کارآمد نباشد نباید پای کار بماند.

ذاکر تصریح کرد: طبق قانون در عزل و نصب‌های آینده دخالت خواهم داشت زیرا این امکان پذیر نیست بنده به‌عنوان نماینده فعال باشم اما مدیرکل ضعیف باشد و برخلاف عقیده برخی افراد که نمایندگان نباید در عزل و نصب‌ها دخالت داشته باشند با این موضوع مخالف هستم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان باید در چهارچوب های مشخص شده و برای پیشرفت شهرمطالبه‌گری کنند و این یک موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: براساس بیانیه گام دوم باید به جوانان بهای بیشتری داده شود اما متاسفانه جوانان همیشه در حاشیه قرار گرفته‌اند و نبود افراد متخصص و کاردان در حوزه جوانان یکی از دلایل به حاشیه رفتن جایگاه جوانان در ارومیه است که نیازمند یک جهش اساسی در این حوزه هستیم.

سید سلمان ذاکر اظهار کرد: جهش در تولید به منظور افزایش بهره‌مندی و بهره‌وری امورات مختلف است، که ما با عزم همگانی می‌توانیم این موضوع را هدایت کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر نیروی انسانی متخصص پای کار نباشد پیشرفت چشمگیری حاصل نمی‌شود و نمی‌توان موقعیت بهتری کسب کرد که این موضوع سب ناامیدی جوانان در عرصه‌های مختلف می‌شود پس باید در همه عرصه‌ها دقت و جدیت کافی اعمال شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید