10:36|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 - 09:20
کد خبر: 14490
یادداشت:

بلاتکلیفی اعلام آمار کرونایی‌ها در آذربایجان‌غربی

در طول دو روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در استان اعلام نشده و تا کنون دلیل اصلی آن شفاف‌سازی نشده است، شاید دیگر مردم نباید منتظر اعلام روزانه آمار کرونایی‌ها در آذربایجان‌غربی باشند.
بلاتکلیفی اعلام آمار کرونایی‌ها در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در طی دو روز گذشته علوم پزشکی آذربایجان‌غربی آمار مبتلایان به کرونا در استان را بطور رسمی اعلام نکرد و بنا رصدهای فضای مجازی و اعلام برخی رسانه‌ها این تصمیم از طرف مقامات تهران اتخاذ شده است.

عدم انتشار آمار مبتلایان و تعداد مرگ و میر افراد بر اثر کرونا بی شک نمی‌تواند راه حل مناسبی در مقابله با این بیماری باشد و بنظر می‌رسد با پاک کردن صورت مسئله گسترش بیماری در روزهای آینده بیشتر شود زیرا مردم اگر در جریان جزئیات آمار مبتلایان نباشند ممکن است با سهل انگاری و نادیده گرفتن این بیماری سبب شیوع بیشتر این بیماری شوند.

بهتر است ستاد استانی مبارزه با کرونا با این تصمیم موافقت نکند و اگر دلایل خاصی برای آن وجود دارد به صراحت اعلام نماید و گرنه چنین تصمیمی بدون شک تبعات غیرقابل جبرانی در پی دارد که عدم بی توجهی و نادیده گرفتن مردم یکی از این موارد است.

در وضعیت کنونی بنظر می‌رسد ضمن دعوت مردم به آرامش و همچنین پرهیز از اضطراب باید تمام موارد با شفافیت اعلام شود تا مردم بدانند و آگاهانه در مقابل این بیماری رفتار کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید