19:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399 - 12:28
کد خبر: 14469
مدیرصندق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش‌:

100هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه روستایی هستند

هم اکنون 100 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند و از خدمات ارائه شده در این بیمه بهره‌مند می‌شوند.
100هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه روستایی هستند

یونس معزز، مدیرصندق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در ارتباط با تعداد افراد تحت پوشش بیمه روستایی گفت: در سطح استان 100 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی هستند که از این تعداد یک هزار و 415 نفر بازنشست، یک هزار و985 نفر فوتی و 133 نفر از کار افتاده داشته‌ایم.

وی افزود: افراد حق بیمه رابه سه روش از جمله، مراجعه به کارگزاری و دریافت فیش، از طریق دستگاه پوز و یا بصورت اینترنتی می‌توانند پرداخت کنند.

معزز در ادامه بیان کرد: اشخاص می‌توانند جهت پیدا کردن کارگزاری‌ها با ارسال نام شهرستان به سامانه 300027 کد کارگزاری‌ها را دریافت نمایند و هر پس از دریافت کد کارگزاری مجدد آن را به همین سامانه ارسال کند تا آدرس کارگزاری مربوطه برای شخص ارسال شود و سپس همراه با مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام می‌تواند اقدام کند.

وی تصریح کرد: باتوجه به تفاهم نامه فی مابین معاونت توسعه مناطق محروم کشور با صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ستادهای راهبردی برای استان ابلاغ شده است که باید در استان اجرا شود، ستادهای راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به جهت اینکه هر چه سریع‌تر امکان پوشش فراگیر مهیا گردد.

مدیرصندق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی در پایان گفت: در خصوص بحث کرونا مزایای درمان نداریم اما اگر افرادی که تحت پوشش بیمه روستایی هستند دچار بیماری کرونا شده‌اند با ارسال عدد 5 به سامانه 300027 کنند که تماس گرفته می‌شود و طبق قانون تسهیلاتی برای این اشخاص در نظر گرفته‌ایم و متولی درمان در این موضوع بیمه سلامت است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید