10:52|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 13:15
کد خبر: 14464
یادداشت:

گردشگران با فاصله اجتماعی بیایند

با توجه به کاهش محدودیت‌ها در روزهای کرونایی و آغاز فصل گردشگری در کشور بدون شک آذربایجان‌غربی نیز میزبان مهمانان زیادی می‌شود اما چه بهتر که گردشگران امسال به دلیل وجود ویروس کرونا فاصله اجتماعی مهمان این استان شوند.
گردشگران با فاصله اجتماعی بیایند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با وجود گرمتر شدن آب و هوا در روزهای آینده آذربایجان‌غربی میزبان مسافرین زیادی در استان خواهد بود که اماکن گردشگری بدون شک جزو علاقه‌مندی‌های عموم مسافرین به شمار می‌رود اما امسال به علت شیوع کرونا تمهیدات ویژه ای باید در بازید از این امکان اندیشیده شود.

فاصله گذاری هوشمند که در حال حاضر عموما توسط مردم نادیده گرفته شده و متاسفانه افزایش آمار مبتلایان حکایت از افزایش هرروزه بیماران دارد یکی از نگرانی‌های استان محسوب می‌شود و باید با اعمال قوانین جدی در اماکن گردشگری و با ورود به موقع مسئولین مانع از گسترش کرونا و آسیب‌های زیان بار آن در استان باشند.

آذربایجان‌غربی به لحاظ گردشگری از شرایط خوبی برخوردار است که این موضوع همه ساله یکی از عوامل حضور بسیار زیادی مسافرین در استان است،

اما به علت شرایط حاکم باید مردم محتاط تر عمل کنند و مسئولین نظارت بر این اماکن را جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی و همچنین فاصله‌گذاری هوشمند اعمال نمایند.

فرمانداران در شهرستان ها با هماهنگی دستگاه متولی بخش گردشگری ضروری است که قوانین مربوط به پیشگیری از شیوع کرونا را به صورت جدی پیگیر باشند تا در صورت حضور مسافرین از نقاط مختلف کشور این مسئله جان مردم را با خطر مواجه نسازد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید