16:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1399 - 11:09
کد خبر: 14419
نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت‌وگو با باریش:

کار آمدی اولویت در انتصابات باشد

یکی از اساسی ترین موضوعات در انتصابات که نیاز به توجه ویژه دارد کارآمد بودن اشخاص در حوزه کاری است که باید جزو اولویت‌ها قرار بگیرد.
کار آمدی اولویت در انتصابات باشد

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در راستای مبارزه با فساد درگفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، گفت: مبارزه با فساد اداری و فساد مالی یکی از حائز اهمیت‌ترین مسائلی است که دستگاه های نظارتی از جمله قوه قضاییه، سازمان بازرسی و سایر نهادهای متولی باید توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: بسترهای فساد درساختار اداری استان دچار آسیب است، یعنی ساختار اداری استان شرایطی را برای اختلاس، استفاده از موقعیت شغلی، رشوه برای عده فراهم ساخته است و متاسفانه در سطح شهر ارومیه و استان دچار آسیب شده‌ایم و از مسئولین اجرایی تقاضا دارم  ساختار فعلی را بهبود ببخشند و دولت الکترونیکی را در این استان نیز راه اندازی کنند تا زمینه گسترش فساد فراهم نشود.

ذاکر بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند یکی از موثرترین فضاهای موجود بعنوان بازوی دستگاه‌های مختلف باشد و همکاری در این بخش بسیار مهم تلقی می‌شود و امروزه همه برای برای مقابله با فساد پای کار باشند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راستای بکارگیری جوانان در امورات مختلف تاکید کرده اند اما منظور از دولت جوان به منزله این نیست که افراد بی تجربه پای کار باشند بلکه هدف حضور دولت با نشاط، کارآمد، مومن و انقلابی است که توانایی حل مشکلات را داشته باشد

وی تاکید کرد: هدف اصلی، حضور جوانان کارآمد و باتجربه در بخش‌های مختلف است و در غیر این صورت ورود افراد بی تجربه و غیر متخصص ممکن است مشکلاتی ایجاد کند که نباید از این مسئله غفلت کرد، ایده‌های جوانان توانمند در اداره امور قابل کتمان نیست، اما حتما باید تمام جوانب ارزیابی و بررسی شود .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: کارآمد بودن شخص بسیار حائز اهمیت است و در پذیرش افراد برای زمینه های کاری باید مقدم و جزو اولویت تمام مراجع مختلف باشد.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید