23:43|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1399 - 09:24
کد خبر: 14416
یادداشت:

جدال دریاچه فیروزه‌ای و کرونا در غیاب امکانات

دریاچه ارومیه که این روزها حال خوبی دارد مورد استقبال عموم مردم و مسافرین است که با شیوع کرونا این موضوع ممکن است از یک فرصت تبدیل به تهدید جان مردم ارومیه شود.
جدال دریاچه فیروزه‌ای و کرونا در غیاب امکانات

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، بدون شک در روزهای آینده و باتوجه به گرم شدن هوا آذربایجان‌غربی که به لحاظ آب و هوایی شرایط مناسبی دارد یکی استان‎های مورد توجه گردشگران در فصل تابستان است که حال خوب دریاچه ارومیه به این موضوع قوت بیشتری می‌بخشد وباعث حضور مسافران بیشتری در ارومیه می‌شود.

اما شیوع کرونا یکی از عمده مشکلاتی است که حضور مردم و مسافران در دریاچه نمکی ارومیه ممکن است باعث گسترش آن در شهر شود و به این موضوع دامن بزند.

در روزهای آتی تجمع در دریاچه بی شک مشکلاتی را در پی دارد و این مشکلات باتوجه به نبود امکانات در پیرامون دریاچه چند برابر می‌شود و باعث ایجاد نگرانی می‌گردد که باید مسئولین تدابیر لازم را برای روزهای آینده بیاندیشند.

نبود سطل زباله، سرویس بهداشتی، حمام و بسیاری دیگر از امکانات در چنین برهه زمانی حساس نباید نادیده گرفته شود و نظارت بر تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی در این محیط با افزایش حضور مردم باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

روند صعودی کرونا در استان بدون شک با حضور مسافرینش بیشتر می‌شود که انتظار می‌رود مسئولین پیش از این اینکه فاجعه‌ای رخ دهد در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و قوانین را بطور سخت‌گیرانه اعمال کنند.

کلام پایانی اینکه؛ باید دید مسئولان برای کنترل وضعیت و پیشگیری از شیوع کرونا در حاشیه دریاچه ارومیه چه چاره‌ای اندیشیده‌اند؟

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

پیمان
1399/03/12 - 16:37

متاسفانه مسئولان آذربایجان غربی بیخیالترین مسئولهای ایران هستند و کلا هیچ امکاناتی به دریاچه نمی دهند!