02:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 11:04
کد خبر: 14411
یادداشت:

جذب سرمایه‌گذار، اساس رهایی واحدهای صنعتی راکد ارومیه

واحدهای صنعتی راکد متاسفانه تعداد بالایی دارد که جذب سرمایه‌گذار می‌تواند نقش موثری در احیا مجدد آن‌ها داشته باشد.
جذب سرمایه‌گذار، اساس رهایی واحدهای صنعتی راکد ارومیه

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، شهرک صنعتی ارومیه از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که برای احیا آن نیاز به برنامه‌ریزی اساسی و بررسی تمام مشکلات پیرامون واحدهای راکد است. برحسب آخرین گزارش‌ها در شرایط کنونی شهرک صنعتی وضعیت چندان مطلوبی ندارد و متولیان جهت بهبود آن باید تمام توان خود را بکار بگیرند.

مسئولین باید درخصوص اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی گزارش کاملی برای مردم ارائه دهند تا مشخص شود چه اقداماتی جهت بهبود وضعیت واحدهای صنعتی راکد در ارومیه انجام گرفته و کدام واحدها در این مدت احیا شده که این مسئله به لحاظ بهبود شرایط اقتصادی ارومیه بسیار موثر است.

در صورتی که حمایت نهادهای متولی از واحدهای صنعتی بطور واقعی انجام پذیرد می‌تواند تاثیر مثبتی در وضعیت اشتغال جوانان داشته باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و غفلت از آن سبب نا امیدی و پسرفت در سطح شهر می‌شود.

ضمن ریشه‌یابی علل متعدد راکد ماندن بخش‌های مختلف اقتصادی استفاده از ظرفیت و ایده‌های جوانان خوش فکر و ایده پرداز می‌تواند فضای فعلی را التیام بخشد و نقش موثری داشته باشد، همانطور که بارها گفته شده است حضور جوانان مومن ، متعهد، دلسوزو خلاق را در بهبود اوضاع نباید نادیده گرفت.

جذب سرمایه‌گذار نیز می‌تواند بستر مناسب را برای رفع این مشکل ایجاد کند که این موضوع نیاز به یک برنامه جامع و دقیق دارد تا ضمن بررسی ابعاد دقیق مشکلات و رفع آن زمینه اشتغال برای افراد زیادی نیز ایجاد شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید