23:56|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 09:27
کد خبر: 14408
یادداشت:

پیکر بی‌جان دنیای بازی بر دوش ارومیه

دنیای بازی ارومیه واقع در یکی از پرتردد ترین مسیرهای شهر اوضاع بسیار نامناسبی دارد که نیاز است هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف در پیرامون این موضوع انجام پذیرد.
پیکر بی‌جان دنیای بازی بر دوش ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، دنیای بازی بلاتکلیف ارومیه واقع در خیابان والفجر، که سال‌هاست در سایه بی‌توجهی مسئولین شهری خاک می‌خورد و متاسفانه نه تنها احیا نمی‌شود بلکه وضعیت آن تعیین تکلیف نمی‌شود و موجب زشت شدن چهره شهر نیز شده است.

این دنیای بازی که جزو قدیمی ترین مکان های تفریحی ارومیه است سال‌های نه چندان دور از امکان مورد توجه خانواده‌ها بود اما امروز فقط  پیکر بی جانش بر دوش ارومیه سنگینی می کند و هیچ مسئولی قصد رسیدگی به پایان این وضعیت را ندارد.

دنیای بازی دریکی از بهترین نقاط شهری قرار گرفته و اکنون تبدیل به ویرانه‌ای شده که هیچ شخصی و نهادی نسبت به خاتمه آن ورود پیدا نمی‌کند.

اما این موضوع نیاز به ورود جدی مسئولین دارد و می طلبد نسبت به وضعیت آن تصمیم نهایی گرفته شود، چنین وضعیتی قابل پذیرش نیست و نمی‌تواند تاثیر مثبتی در نمای شهر داشته باشد.

نبود امکانات تفریحی یکی از دغده‌های خانواده‌ها در ارومیه است که متاسفانه نه تنها اقدامی در جبران این خصوص انجام نمی‌گیرد بلکه اندک فضاهای تفریحی برای استفاده کودکان و نوجوانان نیز بر اثر سوء مدیریت به مرور از بین می‌رود و تبدیل به مخروبه‌ای می‌شود که تاثیر منفی می‌گذارد.

پوشیده بودن فضای دنیای بازی قدیمی شهر ارومیه یکی از محاسن این مکان تفریحی برای خانواده‌ها بود تا به صورت چهار فصل و در ساعات مختلف روز در کنار فرزندان خود اوقات فراغت مناسبی را بگذارنند اما خانواده‌های شهر ارومیه نه تنها اکنون از نعمت داشتن مکان‌های تفریحی استاندارد و قابل استفاده در فصول مختلف محروم هستند بلکه تنها دلخوشی کودکان در دهه 70 نیز به لطف مدیریت‌هایی که نمی شود خیلی وقت است به حالت احتضار درآمده و رمقی برای سرپا ماندن ندارند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید