00:00|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399 - 11:48
کد خبر: 14406
یادداشت:

دوچرخه‌های هوشمند به صف طرح‌های ناکام پیوست

بنظر می‌رسد اجرای طرح دوچرخه‌های هوشمند در ارومیه که برای تامین آنها هزینه بالایی صرف شد به زمره طرح‌های ناکام شهری پیوستند که دیگر از آنها هیچ اثری در شهر دیده نمی‌شود.
دوچرخه‌های هوشمند به صف طرح‌های ناکام پیوست


سرویس اجتماعی باریش نیوز، در تیرماه سال 95 فاز اول طرح دوچرخه‌های هوشمند در ارومیه با هزینه بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور مسئولین شهری برای باز کردن گره کور ترافیک شهر، کاهش آلودگی هوا، تامین سلامت فرد و اجتماع، زیبایی منظره شهری و ایجاد شور نشاط بین شهروندادن افتتاح شد ولی اکنون با بی‌اعتنایی مسئولین هیچ اثری از دوچرخه‌های هوشمند شهری نیست.

این در حالی هست که نبود مسیر ویژه دوچرخه سواری، اجرای این طرح پرهزینه در شهر ارومیه را ناکام گذاشت و با گذر زمان به فراموشی سپرده شد مسئولین در قبال هزینه‌هایی که برای اجرای این طرح ها می‌شود باید پاسخ مشخص و قانع کننده‌ای داشته باشند.

با راه اندازی این طرح که به گفته مسئولین قرار بود تاثیرات مثبتی بر کم کردن بار ترافیکی شهر داشته باشد، متاسفانه تا امروز هیچ تاثیری به‌جز یدک کشیدن نام این پروژه را برای آنان نداشت و مانند بسیاری از طرح‌های شهری سرانجام مناسب و قابل قبولی نداشت.

انتظار بی جایی نیست اگر از مسئولین و مدیران شهری بخواهیم در راستای شفاف سازی این موضوع گزارش علت حذف دوچرخه‌های هوشمند از سطح شهر را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید