04:31|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 خرداد 1399 - 09:48
کد خبر: 14364
یادداشت:

پارک بانوان ارومیه زیرسایه سوء مدیریت خاک می‌خورد

پارک نرگس واقع در فلکه بازارباش شهر ارومیه یکی از ظرفیت‌های خوب اما پر از ایرادات اساسی است که متولیان رغبتی برای حل آن ندارند.
پارک بانوان ارومیه زیرسایه سوء مدیریت خاک می‌خورد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، درشهر ارومیه تنها یک پارک برای بانوان در نظر گرفته شده، که آن هم متاسفانه زیر سایه بی‌مسئولیتی‌ها خاک می‌خورد و متاسفانه استفاده حداکثری از آن انجام نگرفته است  و خیل عظیمی از بانوان به نحوه مدیریت آن معترض هستند.

پارک بانوان که می‌توانست ظرفیت خوبی برای بانوان باشد متاسفانه زیر سایه برخی تصمیات نادرست در جهت زمان بازگشایی و بسته شدن پارک با نارضایتی جامعه بانوان همراه است و مردم در پیام‌های مختلف اعلام کرده‌اند که نسبت به زمان تعطیلی آن گلایه‌مند هستند.

مسئولان جهت استفاده حداکثری بانوان از چنین ظرفیت‌های باید به فکر ارتقا این اماکن باشند که در نهایت تعجب باید یادآور شد در طول این سال‌ها برنامه خاصی برای آن نداشته‌اند و حتی علیرغم انتقادات بسیار زیاد حاضر به تغییر ساعت این مکان نشده ‌اند و همچان به روال مضحک تعطیلی این مکان در یک زمان مشخص اکتفا کرده‌اند.

در طول این سال‌ها هیچ تغییرات و امکانات بیشتری در پارک نرگس ارومیه ایجاد نشده و مسئولین پر ادعا تمایلی برای بهبود آن ندارند، این درحالی است که در راستای افزایش امکانات در این پارک حتی امکان درآمدزایی برای تعدادی از بانوان نیز وجود دارد که می‌تواند بسیار موثر و حائز اهمیت باشد اما متاسفانه خلاء اساسی در نحوه مدیریت یکی از عمده مشکلاتی است که مردم همیشه از آن رج برده‌اند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/03/03 - 11:50

تا رمانی که مدیران سفارشی در مسند باشند انتظار تحول در استان بیهوده است

زهرا - ر
1399/03/01 - 17:26

سلام ؛ ضمن تائید مطالب ذکرشده در گزارش بلحاظ محدودیت ساعات کار پارک بویژه در حال حاضر و غیرقابل استفاده شدن ، بنظرم بهتر است باغ نرگس تبدیل به پارک عمومی گردد .