22:53|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1399 - 10:56
کد خبر: 14346
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

بازگشت پروازهای فرودگاه ارومیه به روال عادی

از ابتدای خرداد ماه جاری پروازهای فرودگاه ارومیه که در چندماه اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش یافته بود، به روال عادی باز می‌گردد.
بازگشت پروازهای فرودگاه ارومیه به روال عادی

محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در ابتدا باعث کاهش ۵۵ درصدی پروازهای داخلی و لغو کامل پروازهای خارجی شد اما با توجه به کاهش محدودیت های بین استانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش پروازها از این فرودگاه هستیم.

وی ادامه داد: برخی پروازهای فرودگاه ارومیه نیز تا حدودی از سوی شرکت های هواپیمایی به حالت عادی بازگشته و از اول خرداد شاهد افزایش ۶ پرواز در مسیر ارومیه به تهران هستیم.

قراملکی افزود: پروازهای جدید با شماره پرواز ۵۶۸۰ و ۵۶۷۹ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و روز جمعه از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران انجام می شود.

این مسئول یادآور شد: به منظور ضرورت اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا در پروازها پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی در طول پرواز همچنان رعایت می‌شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه حفظ سلامت مسافران و کارکنان اولویت اصلی فرودگاه است، خاطرنشان کرد: ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضدعفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی به‌منظور تب سنجی مسافران انجام شده است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید