15:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399 - 11:38
کد خبر: 14339
یادداشت:

بازسازی منازل تخریب شده قطور به کجا رسید؟

زلزله در بخش قطور به منازل خانواده‌های زیادی در این منطقه  آسیب وارد کرد که دولت قول مساعد برای بازسازی آن‌هارا داد اما از آخرین وضعیت این بازسازی تا کنون گزارشی اعلام نشده است.
بازسازی منازل تخریب شده قطور به کجا رسید؟

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، همانطور که می‌دانید چندین ماه گذشته زلزله در بخش قطور باعث تخریب منازل در مناطق روستایی شد که پس از این زمین لرزه کمک رسانی و حمایت دستگاه‌های مرتبط از این منطقه آغاز شد، خانواده‌های روستایی برخی چادر را برای سکونت انتخاب کردند و عده‌ای بخاطر سردی هوا در این ایام به منزل دوست و آشنایان خود رفتند و به گفته مسئولین در حال حاضر عملیات آواربرداری و بازسازی منازل در حال انجام است.

اکنون که تقریبا 3 ماه از این حادثه گذشته است متاسفانه خانواده‌های بسیار زیادی همچنان در چادر و یا در خانه‌های آشنایان خود زندگی می‌کنند و وضعیت آن‌ها نامعلوم است و تا این لحظه خبری از اتمام  یک ساختمان هم در این منطقه اطلاع‌رسانی نشده است.

اگر چه مسئولین در همان لحظات اولیه درمنطقه حضور پیدا کردند و کمک ‌رسانی‌ها با همکاری ارگان‌ها ، موسسات خیریه و همچنین حمایت‌های مردمی به مرور در این منطقه انجام شد، اما این اقدامات کافی نبود و در ادامه نارضایتی ‌هایی را در پی داشت که رصد فضای مجازی حکایت از کاهش این امدادرسانی ها در منطقه زلزله زده را داشت و اکنون بلاتکلیفی مردم جزو مشکلاتی است که نباید نادیده گرفت.

تعهد به وعده یکی از مهم‌ترین مواردی است که مردم بخش قطور در انتظار تحقق آن از جانب مسئولین هستند. اگر روال کار به کندی پیش برود به‌علت شیوع کرونا ممکن است مشکلات دیگری نیز گریبان گیر مردم این منطقه باشد که خسارات جبران ناپذیری در پی دارد.

به گزارش باریش‌نیوز مسئولین قول مساعد برای بازسازی مدارس تخریب شده این منطقه را داده بودند که تا این لحظه خبری از آن نشده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید