06:49|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399 - 11:42
کد خبر: 14324
یادداشت:

توانایی حمایت قهرمانان را ندارید اعلام کنید

آذربایجان‌غربی مهد قهرمانان زیادی است که از بی مهری مسئولین رنج می‌برند و نادیده گرفتن از سوی آن‌ها بارها مورد انتفادهای جدی قرار گرفته است.
توانایی حمایت قهرمانان را ندارید اعلام کنید

سرویس ورزشی باریش‌نیوز، آذربایجان‌غربی قهرمانان زیادی را در دهه‌های مختلف به خود دیده است اما بیشتر آن‌ها از وضعیت خود‌شان بارها گلایه کرده‌اند و عدم حمایت مسئولین هر بار این قهرمانان را ناامید کرده است، این اوضاع تا کی ادامه دارد؟ اگر توانایی قهرمان‌پروری ندارید به صراحت اعلام کنید.

دلخوری و نادیده گرفتن قهرمانان از مدیران استانی سابقه کهن دارد و هربار بی مهری مسئولین سبب ایجاد ناراحتی و حاشیه‌های ایجاد شده است که چنین رفتارایی می‌تواند به ضرر استان تمام شود و افراد دیگر راغب ادامه راه آن ها نشوند.

جدال بر سر حمایت یا عدم حمایت هر بار پس از رسانه ای شدن به نظر می‌رسد پس از یک سری عوامل پشت پرده مدتی خاموش و فیلتر اعتراض ها پایین کشیده می‌شود ولی این مسئله مقطعی است و چاره‌ای اساسی باید کرد.

حال جای سوال است که چرا در استان چپنین افراد و ظرفیت‌هایی که می‌توانند نام آذربایجان‌غربی را ماندگار کنند اغلب از وضعیت خود گلایه دارند و مسئولین در صدد رفع این مشکلات نیستند، بی شک نادیده گرفتن‌ توانایی‌ها و استعداد‌ها می‌تواند بآثار نامناسبی در استان برجای بگذارد و این در حالیست که برعکس این موضوع می‌تواند نقش به‌سزایی ایفا نماید.

به‌نظر می‌رسد هر حاشیه‌ای می‌تواند شهر را اصل موضوع دور کند و یک مانع اصلی برای پیشرفت تلقی شود، رعایت عدالت و توانایی مدیریت فضا و ارج نهادن به تمام قهرمان آذربایجان‌غربی باید جزو اساسی ترین اولویت‌های مسئولین باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید