18:04|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1399 - 13:25
کد خبر: 14320
یادداشت:

دریاچه‌ای در فقدان امکانات؛ مدعیان بخوانند

تعدادی  از مسئولین مدعی احیای دریاچه ارومیه هستند اما همچنان کمبود امکانات یکی از اساسی ترین مشکلات آن است.
دریاچه‌ای در فقدان امکانات؛ مدعیان بخوانند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پس از بارش‎‌های فراوان در سال‌های اخیر که در احیای دریاچه ارومیه نقش بسزایی داشته است، تعدادی از مسئولین سعی کردند احیای آن را به عوامل را به نام خود ثبت کنند، اگرچه شاید برخی فعالیت‌های انجام گرفته بی‌اثر نباشد اما بارش‌ در سال‌های متوالی را نباید نادیده گرفت.

اکنون آنچه بیشتر از همه به چشم می‌خورد فقدان امکانات  در دریاچه ارومیه است که  همچنان در غفلت مسئولین ادامه دارد و هربار طی مصاحبه یا یک شوی خبری اعلام می‌شود که ایجاد امکانات و فضاسازی مناسب در اطراف دریاچه ارومیه جزو اولویت مسئولین است اما عمل و شعارها بنظر تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد و این موضوع قابل کتمان نیست.

بهانه‌های مختلف و تکراری از سوی نهادهای  متولی برای عدم ایجاد فضای مناسب دیگر ارزشی ندارد و شاید مردم هم بیخیال عملکرد مناسبی در این زمینه از سوی مسئولان شده‌اند. در حالیکه ایجاد مراکز خرید و امکانات رفاهی اعم از سرویس بهداشتی و حمام و موارد بسیار دیگرمی‌توانست در آسایش مردم  و زیباسازی محیط موثر باشد .

از طرفی مسئولین سیر بیخیالی را در حالی طی می‌کنند که می‌توانستند با فضاسازی مناسب در اطراف دریاچه زمینه جذب توریست را در شهر فراهم سازند اما این اتفاق انجام نگرفت و این نیز حسرتی برای استان باقی ماند. راستی کی قرار است وعده‌ها رنگ واقعیت پیدا کنند؟

فضاسازی مناسب در اطراف این سرمایه عظیم در آذربایجان‌غربی چنان نادیده گرفته شده که حتی سطح زباله‌هایی در اطراف آن تعبیه نمی‌شود اما بی شک برای همه ما آشنا است در موقعیت‌های مختلف اگر لازم باشد همه مدعی هستند و همه نامش را به یدک می‌کشند . اگر مرد عمل هستید حال خوب این دریاچه را با بی خیالی هایتان بد نکنید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/02/23 - 13:22

استفاده از نعمت های خدادادی توسط مسئولین دور اندیش امکان پذیر می باشد. احداث فضاهای جدید پیشکش مسئولین حداقل نسبت به جمع اوری لاسنیک هااز ساحل و برچیدن بناهای مخروبه بندر گلمانخانه اقدام کنند

Sahar
1399/02/22 - 15:27

به نظر من باید اطرافش رو سنگ فرش بزنن،یه جایی برای استراحت داشته باشه، یه سایبانی یه چیزی، حتی کل دریاچه رو بگردی فک کنم یه سطل زباله داره.. این چ وضعیه،

حیدرغفاری
1399/02/22 - 14:31

بی کفایتی وبی لیاقتی و عدم مدیریت صحیح مسئولین