15:59|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1399 - 11:15
کد خبر: 14313
یادداشت:

تالار مرکزی ارومیه؛ قربانی وعده‌های توخالی مسئولین

تالار مرکزی ارومیه بعنوان یکی از پروژه‌های مهم و فاخر آذربایجان‌غربی متاسفانه قربانی وعده‌های توخالی مسئولین شده است و خبری از افتتاح آن نیست.
تالار مرکزی ارومیه؛ قربانی وعده‌های توخالی مسئولین

سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، قصه پروژه هایی که افتتاح آن‌ها در آذربایجان‌غربی سال‌ها طول میکشد بی شک برای بسیاری از مردم آشنا است و کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که در این استان یکبار مسئولین توانستند پای وعده‌های خود بایستند.

تالار مرکزی ارومیه علیرغم اینکه می‌توانست نقش موثری در بهبود وضعیت فرهنگی شهر ارومیه داشته باشد اما همچنان تقریبا 12 سال است که از کلنگ‌زنی آن زمان می‌گذرد و مسئولین در بازه‌های زمانی مختلف اعم از هفته دولت، دهه فجر وعده توخالی افتتاح آن را سر داده‌اند. راستی کجای کار ایراد دارد که خلف بر وعده در این استان رایج شده است؟

مسئولین ارشد استانی در بازدید از این پروژه در ارومیه بارها اعلام کرده‌اند که در اولین فرصت افتتاح می‌شود اما بازهم خبری از ان نشد و بار دیگر ثابت کردند که این وعده‌ها در ارومیه پایان ناسرانجامی دارد اگرچه برای مسئولین چند عکس و یک خبراز این بازدیدها ممکن است کفایت کند. برخی نیز کمبود اعتبار را بهانه‌ای برای اتمام آن می‌دانند که این بهانه‌ها سال‌هاست منسوخ شده و گوش همه ازشنیدن چنین حرف‌هایی پر است.

امید است پس از سال‌ها انتظار جامعه‌ی هنرمندان، اقشار فرهنگی و مردم ارومیه این پروژه با وجود تمام بهانه‌های مختلف از جانب مسئولین به پایان برسد و تحولی در عرعرصه فرهنگی این شهر رخ دهد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید