11:21|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1399 - 11:05
کد خبر: 14312
یادداشت:

تجلی همدلی عمومی با کمک به نیازمندان در روزهایی کرونایی

رزمایش کمک‌های مومنانه زمینه دستگیری از نیازمندان و فقرا را فراهم کرده که امید است مسئولان متولی در شناسایی و دستگیری از مستمندان واقعی اهتمام ویژه داشته باشند.
تجلی همدلی عمومی با کمک به نیازمندان در روزهایی کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در روزهای که کرونا همچنان جولان می‌دهد و بسیاری از خانواده‌ها بر اثر شیوع این ویروس منحوس دچار مشکلات مالی و اقتصادی بسیاری شدند، رزمایش کمک مؤمنانه همزمان در سراسر کشور و آذربایجان‌غربی نیز در حال برگزاری است.

در این رزمایش اقلام و بخشی از کالاهای مصرفی مردم در قالب یک بسته معیشتی آماده و در بین نیازمندان و فقرا پخش می‌شود.

رزمایش کمک مومنانه در راستای دستگیری از مستمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در حال برگزاری است و هزینه بسیار زیادی نیز برای آن اختصاص یافته است.

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای برخی از مشاغل به وجود آورد و امرمعاش را برای عده‌ای سخت و غیرقابل تحمل کرده است نگاه ویژه مسئولان امر در این رزمایش ضروری به نظر می‌رسد.

در اجرای رزمایش کمک مومنانه نیاز است تا مسئولان اهتمام ویژه داشته باشند و با شناسایی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بتوانند بخشی از نیاز آنان را برطرف کنند.

در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که با سختی‌های زیادی رو به رو شدند اما عدم شناسایی این خانواده‌ها باعث شده تا کمک‌های که در راستای دستگیری از نیازمندان انجام می‌شود به دست این خانواده‌ها نرسد.

رزمایش کمک‌های مومنانه زمانی رنگ واقعی به خود می‌گیرد که مسئولان امر بتوانند خانواده‌های محتاج و نیازمند واقعی را شناسایی و برخی از نیازهای معیشتی و اقتصادی آنان را سروسامان دهند.

امیدواریم با اهتمام ویژه در ایام برگزاری این رزمایش بسیاری از نیازمندان و فقرا تحت پوشش قرار بگیرند و از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

.....
1399/02/21 - 18:59

دولت مادروضعیت کرونابه فکرمردم ایران نیست وام یک میلیونی داده اونم که ازیارانهءمابدبخت بیچاره هاکه تحت پوشش بهزیستی هستیم بامستمری ۱۵۰هزارکسرخواهدکرد فقط میتونم بگم خیرین دمتون گرم