07:16|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1399 - 09:18
کد خبر: 14304
یادداشت:

قهرمانان آذربایجان‌غربی و معضلی به نام عدم حمایت

علی میری نائب قهرمان وزنه برداری جهان اهل ارومیه بخاطر عدم حمایت مسئولین در صفحه اینستاگرامی خود خداحافظی کرد.
قهرمانان آذربایجان‌غربی و معضلی به نام عدم حمایت

سرویس ورزشی باریش‌نیوز، شب گذشته علی میری نائب قهرمان وزنه برداری جهان در صفحه اینستاگرامی خود از وزنه برداری خداحافظی کرد، این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و دلیل اصلی  خداحافظی میری از این عرصه عدم حمایت مسئولین عنوان شده بود که بی شک هر شخصی ممکن است با شنیدن این موضوع متاسف شود.

علی میری در گفت‌وگوی خود از مسئولین گلایه کرد و گفت هیچ کسی حمایت نمی‌کند و انگار من یک ورزشکار جهانی نیستم. شاید علی میری های بسیاری در این شهر باشد که سهل انگاری مسئولین استانی استعداد و نام این قهرمانان را یک بار برای همیشه زیرخاک دفن می‌کند و سبب تزریق نا امیدی در بین سایر ورزشکاران و جوانان توانمند می‌شود.

امروز در آذربایجان‌غربی مهد دلیران و سرزمین باکری‌ها مشکلات مالی و نادیده گرفته شدن نائب قهرمان وزنه برداری جهان را آنقدر آشفته ساخته است که تصمیم دارد این عرصه را برای همیشه ترک کند، در حالی که مسئولین می‌توانستند با همت جوانانی چون علی میری نام ایران را در سراسر جهان برای همیشه برافراشته نگه دارند.

و کلام آخر اینکه؛ امید است مسئولین استان و دستگاه‌ها مرتبط از وقوع این اتفاق تلخ در استان جلوگیری کنند و اجازه ندهند توانمندی‌های قهرمانان این مرز و بوم بخاطر کاستی‌های موجود به حاشیه کشانده شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید