21:04|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399 - 10:54
کد خبر: 14294
یادداشت:

آذربایجان‌غربی سفید نیست

براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده وزارت بهداشت، هیچکدام از شهرهای آذربایجان‌غربی در وضعیت سفید نیستند.
آذربایجان‌غربی سفید نیست

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، براساس این اطلاعات از سوی وزارت بهداشت شهرهای تکاب، خوی و شاهیندژ در وضعیت قرمز قرار دارند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

روزهای گذشته رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به وضعیت استان هشدارداده بود و از مردم درخواست کرده در خانه بمانند و نسبت به کرونا بی‌تفاوت نباشند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

اگرچه در روزهای اخیر شاهد بازگشایی بسیاری از اماکن در سطح شهر هستیم اما این موضوع به هیچ عنوان به منزله اتمام کرونا نیست و اگر بی‌توجه به این مسئله باشیم قطعا هر روز نفرات بیشتری گرفتار این بیماری ‌می‌شوند.

نادیده گرفتن کرونا و شیوع آن‌ در بین‌ مردم می‌تواند مرگ و میر بیشتری از خود بر جای بگذارد که بنظرمی‌رسد تردد و حضورمردم در خارج از منازل با بازگشایی اماکن مختلف بیشتر شده است و تبعات آن روزهای آینده مشخص می‌شود.

دربرخی از ادارات علیرغم اینکه رسانه‌ها بارها پرداخته‌اند متاسفانه هیچ توجهی به رعایت فاصله گذاری‌ نمی‌شود و گویا مسئولین خیال توجه و رفع این مشکل را ندارند که ادامه آن موجب وقوع فاجعه در سطح استان و افزایش شیوع کرونا می‌شود.

 تجمعات مردمی و ازدحام را نباید نادیده گرفت هر یک از این تجمعات که همه‌ ما در صفحات مجازی تصاویرآن‌ها را بارها شاهد بوده‌ایم می‌توانند سبب مرگ یک نفر در این شهر شود که بیخیالی این روزهای عده‌ای از مردم بنزین روی آتش شده است.

راستی چه خبر از مسئولین؟ مدت‌هاست که هیچ گزارشی از مسئولین در خصوص مبارزه با کرونا گزارش نشده و خبری از برگزاری جلسات ستاد استانی مبارزه با کرونا نیست. آیا مدیران در سایر شهرستان‌ها به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند؟
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

M
1399/02/17 - 18:02

لطفا پرونده زمین های گلشهر2 ارومیه را از قوه قضائیه پیگیری کنید . تشکر