15:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399 - 09:15
کد خبر: 14279
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

250 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه نیاز است

تاکنون برای اجرای عملیات مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با تامین و هزینه 250 میلیارد ریال دیگر، بهره برداری از آن در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
250 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه نیاز است

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد وضعیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر عملیات مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه از 92 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح، بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با تامین و هزینه 250 میلیارد ریال دیگر، بهره برداری از آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

رضوی گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه با ظرفیت 60 هزار متر مکعب در شبانه روز و برای 300 هزار نفر جمعیت طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه روش تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه با سیستم SBR است، تصریح کرد: با اتمام و بهره‌برداری از مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، مجموع پساب قابل انتقال از محل این تصفیه خانه به دریاچه ارومیه به 51.1 میلیون متر مکعب ومقدار پساب تجمیعی استان نیز به 101میلیون مترمکعب در سال افزایش خواهد یافت.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید