17:27|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 - 11:23
کد خبر: 14274
یادداشت:

دست‌هایی از جنس همدلی و مهربانی

در روزهای سخت کرونایی، بسیاری از مردم و خیرین با هماهنگی و همکاری یکدیگر به صورت خود جوش و با ایجاد کمپین‌های مردمی، به تهیه اقلام بهداشتی و غذایی برای کسانی که از نیاز مالی کمتری برخوردار هستند اقدام کردند تا مرهمی بر زخم‌های آنان باشند.
دست‌هایی از جنس همدلی و مهربانی

سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، با ورود نامبارک کرونا به زندگی مردم، بسیاری از کسب و کارها با مشکلات زیاد مالی مواجه شدند و از آسیب‌های اقتصادی در امان نماندند.

در ایام قبل از کرونا نیز شرایط نامساعد اقتصادی بحرانی برای اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه به وجود آورده بود که با ورود کرونا این شرایط تشدید شد.

اما در ایام سخت کرونایی باز هم دست‌های مهربانی و همدلی مردم نوع دوست بود که با همتی همگانی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دستگیری از نیازمندان کردند. 

بسیاری از مردم و خیرین با هماهنگی و همکاری یکدیگر به صورت خود جوش و با ایجاد کمپین‌های مردمی، به تهیه اقلام بهداشتی و غذایی برای کسانی که از نیاز مالی کمتری برخوردار هستند اقدام کردند تا مرهمی بر زخم‌های آنان باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این زمینه بر ضرورت کمک به خانوارهای آسیب دیده معیشتی از کرونا تاکید و بر این عقیده است که با تشکیل ستاد مشارکت‌های مومنانه یک اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان ایجاد شده و از این رو کمک به افرادی که به خاطر کرونا متضرر شده‌اند، امر مهم و ضروری است.

بدون شک مقابله و شکست ویروس کرونا با همکاری و همدلی مردم و مسئولان امرغیرممکنی نیست، مسئولان نیز در این میان باید بیش از گذشته هوای اقشار ضعیف جامعه را  داشته باشند و به معیشت نیازمندان توجه کنند.

امید است کمک‌های معیشتی بخشی از نیازهای افراد مستمند را برطرف کند تا زمانی که به مردم توصیه می‌شود برای پیشگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا در خانه بمانند قشر ضعیف و کم‌ درآمد جامعه دغدغه‌ای زیادی برای تهیه مایحتاج اعضای خانواده خود نداشته باشد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید