09:15|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1399 - 12:10
کد خبر: 14247
مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در گفت‌وگو با باریش:

پلاتینیوم پلاس جدیدترین روش لیزر موزدایی دائمی است

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه‌رویان مجهز به دستگاه‌های الکس دایود، اندیاگ و پلاتینیوم پلاس است که با قیمت مناسب برای متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.
پلاتینیوم پلاس جدیدترین روش لیزر موزدایی دائمی است

دکتر حیدری، مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش‌نیوز اظهار کرد: در حال حاضر لیزر موهای زائد ماندگارترین، بهداشتی‌ترین و موثرترین روش حذف موهای زائد بدن است و انتخاب دستگاهی با برند معتبر و با کیفیت جزو نکات اولیه جهت انتخاب مرکز لیزر است.

وی افزود: کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان مجهز به دستگاه‌های الکس دایود، اندیاگ و پلاتینیوم پلاس است که با قیمت مناسب برای متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: ‌لیزر موهای زائد در حال حاضر کاملا متداول شده و هزینه آن نیز برای افراد سطح متوسط جامعه مناسب است.

حیدری عنوان کرد: لیزر پلاتینیوم پلاس جدیدترین و موثرترین لیزر در فرایند موزدایی دائمی در سال 2019 برای انواع مو و پوست با رنگ‌های مختلف است.

وی ادامه داد: این دستگاه مجهز به TEC و همچنین سیستم خنک کننده مجزا برای بالابردن زمان کار و افزایش طول عمر دستگاه و افزایش خنک کنندگی هندپیس برای تماس با پوست است که می‌تواند با وجود این قابلیت، توان‌های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

مسئول مرکز کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ادامه داد: روش حذف موهای زائد یک روش زیبایی و درمانی است که به طور دائمی موهای زائد هر ناحیه از بدن را از بین می‌برد و به تمام اقشار جامعه کمک می‌کند تا دیگر نیازی به استفاده از روش‌های تکراری و خسته کننده نداشته باشند.


جهت مراجعه به کلینیک‌ تخصصی و معتبر ماه رویان می‌توانید به آدرس ارومیه خیابان آزادگان 1، ساختمان هایلند، طبقه دوم، واحد سوم و همچنین به آدرس پیج اینستاگرام به نشانی clinic_mahrouyanمراجعه کنید. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حسن انصاری
1399/04/14 - 18:09

لیزر برای موهای سفید هم کارزسازه یانه؟