03:17|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1399 - 10:19
کد خبر: 14226
فرماندار ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

مشاغل پرخطر همچنان در تعطیلی می‌مانند

مشاغل که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جزو مشاغل پرخطر و پرریسک معرفی شدند همچنان باید در تعطیلی به سر ببرند و اجازه فعالیت ندارند.
مشاغل پرخطر همچنان در تعطیلی می‌مانند

علیرضا ملامحمدی زاده، فرماندار ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: کسب و کارهای پرخطر مانند غذاخوریها، رستورانها، استخرها و کلیه مراکز ورزشی و قلیانسراها که امکان پرتردد با تجمع عمومی بالا محسوب می‌شوند، همچنان اجازه فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه آغاز به کار فعالیت اصناف پرخطر بستگی به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که اصناف پرخطر بدون اجازه ستاد ملی کرونا فعالیت کسب و کار خود را از سر بگیرد تخلف کرده و بدون شک با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: شماره‌های 124، 190 و 3133 راه‌های ارتباطی مردم با حوزه انصاف است که در صورتی مشاهده فعالیت کسب و کارهای پرخطر می‌توانند موارد تخلفات صنفی را گزارش دهند.

فرماندار ارومیه یادآور شد: اکیپ‌های بازرسی با مسئولیت علوم پزشکی، همراهی اتاق اصناف و امکان مسئولیت رسیدگی به تخلفات انجام شده در این حوزه را بر عهده دارند و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که هم‌اکنون در حال فعالیت هستند و یا فعالیت اصناف پرخطر با آنها برخورد می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید