10:56|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اردیبهشت 1399 - 14:10
کد خبر: 14224
یادداشت:

تیرخلاص مدیرکل کار و تعاون آذربایجان‌غربی/پتروشیمی ارومیه کرونایی است

پس از تایید و تکذیب‌های فراوان درپی ابتلا تعدادی از کارکنان پتروشیمی ارومیه به کرونا مدیرکل کار و تعاون کار را تمام کرد و طی نامه ای ابتلا این افراد را تایید کرد.
تیرخلاص مدیرکل کار و تعاون آذربایجان‌غربی/پتروشیمی ارومیه کرونایی است

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، روز گذشته نادرقاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری‌های رسمی اعلام کرد 37 نفر از کارکنان پتروشیمی ارومیه مبتلا به کرونا هستند و در ادامه از مسئولین استانی تقاضا کرد به این مسئله ورود کنند.

تناقض اخبار مختلف از پتروشیمی صدای جامعه ی رسانه را درآورد و واکنش فعالان رسانه را بهمراه داشت، که طولی نکشید مدیرعامل پتروشیمی ارومیه سکوت خود را شکست و طی مصاحبه ای اعلام کرد موضوع ابتلا کارکنان پتروشیمی به کرونا صحت ندارد و ادعای قاضی‌پور تکذیب شد.

لحظاتی بعد از این مصاحبه جوابیه ای از سوی پتروشیمی تنظیم و در اختیار رسانه‌های مختلف قرار گرفت، که در بخشی از این جوابیه ضمن تکذیب ابتلا کارکنان به کرونا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این محل اشاره شده بود.

تناقض در اخبار از سوی  مسئولان بدون شک بی حاشیه نبود و بیشتر از هر بازه‌ زمانی حساسیت‌هایی رادر فضای مجازی ایجاد کرد.

بنظرنگارنده مطلب این رفتار و ابهامات به وجود آمده از سوی مسئولین نه تنها کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کند بلکه پاک کردن صورت مسئله سبب به حاشیه کشاندن اصل ماجرا و غفلت از موضوع قطعا آسیب جبران ناپذیری خواهد داشت.

صبح امروز مدیرکل کار و تعاون اجتماعی طی نامه ای به استاندار آذربایجان‌غربی به صراحت اعلام کرد گفته‌های نادر قاضی‌پور صحت دارد و ضمن تایید آن اعلام کرد 209 نفر در مجتمع مذکور مشغول بکار بوده‌اند و طی آخرین تست کرونا که از 60 نفر انجام گرفته ، 38 مورد مثبت بوده است و با این حرکت  رضانقی زاده می‌توان گفت مدیرعامل پتروشیمی ارومیه کیش و مات!

ما چرا مدیرعامل پتروشیمی به دنبال تکذیب ماجرا بود باید در یادداشت‌های بعدی تحلیل و این موضوع را بررسی کرد و انتظار شفاف سازی آن از سوی مدیرعامل پتروشیمی کمترین توقع رسانه و کارکنان است.
کلام آخراینکه؛ اگر چه انتظار همه ما از مسئولین صداقت است و اینکه به جای فرار از موضوع با پرداخت به حقایق مشکل را حل کنند اما در شرایط حساس کنونی هدف اصلی جلوگیری از ادامه روند این مسئله مهم است که اگر مسئولین استانی به موقع ورود نکنند قطعا فاجعه دیگری رخ می‌دهد که با هیچ جوابیه ای قابل حل نباشد. امروز نه تنها پتروشیمی ارومیه بلکه اماکن بسیار زیاد دیگری درصورت بی‌توجهی مسئولین می‌توانند درگیر چنین اتفاقات ناگواری باشند
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید