06:01|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1399 - 11:23
کد خبر: 14161
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با باریش:

دستگیری از نیازمندان ویژگی زندگی سبک مهدوی است

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از مردم کسب و کار خود را تعطیل کنند و با مشکل مالی مواجه شوند، از این رو مردم می‌توانند امسال با دستگیری و کمک به افراد نیازمند محبت و ارادت خود را به حضرت ولیعصر (عجل الله) نشان دهند.
دستگیری از نیازمندان ویژگی زندگی سبک مهدوی است

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا که در حال حاضر جامعه با آن درگیر است امکان برگزاری مراسم نیمه شعبان به صورت حضوری وجود ندارد.

وی افزود: مردم برای اینکه عشق و علاقه خود را به حضرت مهدی موعود (عج) اثبات کنند خود را موظف می‌دانند که به نوعی ارادت خود را به حضرت نشان دهند و برای این امر کارهای مختلفی امکان پذیر است.

حجت الاسلام شبستری خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از مردم کسب و کار خود را تعطیل کنند و با مشکل مالی مواجه هستند، از این رو مردم میتوانند امسال با دستگیری و کمک به افراد نیازمند محبت و ارادت خود را به حضرت ولیعصر (عجل الله) نشان دهند.

وی اظهار کرد: کسانی که در سال های گذشته برای برگزاری جشن نیمه شعبان هزینه میکردند امسال میتوانند این هزینه ها را برای کمک به نیازمندان صرف کنند.

این مسئول گفت: شب و روز نیمه شعبان از نظر دعا؛ نیایش و مناجات با پروردکار از ارزش و اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امسال رسانه ملی برنامه‌های بسیار زیادی برای جشن نیمه شعبان تدارک دیده که مردم می‌توانند از طریق آن به رازو نیاز بپردازند و این شب را گرامی بدارند و برای تعجیل در ظهور امام زمان علیه السلام و رفع مشکلات و بیماری کرونا دعا کنند تا به امید حضرت شاهد رفع این گرفتاری باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید