15:31|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1399 - 10:53
کد خبر: 14146
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

نوروز امسال جاده‌های استان 52 درصد خلوت‌تر شدند

تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.
نوروز امسال جاده‌های استان 52 درصد خلوت‌تر شدند

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در مورد وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در ایام نوروز اظهار کرد: تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.

وی افزود: در روزهای اول تا پانزدهم فروردین سال گذشته بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تردد نوروزی در استان ثبت شده است.

وی از کاهش ۶۲ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بین روزهای هشتم تا پانزدهم نوروز امسال تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش  از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد بود.

وی عنوان کرد: این آمار نشان می‌دهد که در نوروز امسال روزانه به طور متوسط ۲۳۳ هزار تردد و در روزهای پس از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حدود ۲۰۰ هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد : این در حالی است که متوسط تردد روزانه طی نوروز سال گذشته در جاده‌های استان حدود نیم میلیون تردد بود که امسال کاهش چشمگیری یافته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید