22:00|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1399 - 08:34
کد خبر: 14139
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

بهار آذربایجان‌غربی همچنان بارانی است

از روز دوشنبه ۱۸ فروردین سامانه جدید بارشی و دیرگذر وارد استان می‌شود و تا اواخر هفته جاری به صورت متناوب فعال است.
بهار آذربایجان‌غربی همچنان بارانی است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: شب گذشته شاهد بارش باران در اغلب مناطق استان بودیم، و طبق آخرین گزارش دریافتی، شهرستان پیرانشهر و مهاباد با ۱۷ میلی متر بیشترین مقدار بارش را به خود اختصاص دادند و بارش باران در ارومیه نیز ۴ میلی متر ثبت شده است.

وی افزود: امواج بارشی تا بعد از ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین ماه به شکل متناوب فعال هستند و انتظار می‌رود در برخی از نقاط استان بارش باران وجود داشته باشد.

اشتاد گفت: از اواخر وقت شنبه ۱۶ فروردین ماه امواج بارشی از سطح استان خارج می‌شود و روز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه جو آرامی در استان حاکم است.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه ۱۸ فروردین سامانه جدید بارشی و دیرگذر وارد استان می‌شود و تا اواخر هفته جاری به صورت متناوب فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در روزهای آینده تغییرات محسوس دمایی پیش بینی نمی‌شود تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان پلدشت با ۲۰ درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان و دمای هوای ارومیه با ۱ درجه بالای صفر خنک ترین شهر و در گرم ترین ساعات ۱۷ درجه بالای صفر گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید