17:53|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1399 - 09:02
کد خبر: 14123
روز طبیعت در خانه میمانیم؛

سبزه عید را در خانه به نیت شکست کرونا گره بزنیم

سیزده بدر امسال با اتحاد همگانی در خانه هایمان میمانیم و سبزه عید را در خانه به نیت شکست کرونا گره میزنیم.
سبزه عید را در خانه به نیت شکست کرونا گره بزنیم

سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ طرح مبارزه با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در آذربایجان‌غربی آغاز شده و به مردم نیز توصیه شده که اقدامات لازم جهت پیشگیری از این بیماری را انجام دهند.

یکی از عوامل مهمی که در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اهمیت دارد این است که مردم در خانه هایشان بمانند و موارد بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

شاید در این روزهای بهاری در خانه ماندن کمی سخت بنظر برسد اما وظیفه ما حفظ جان خود و جان دیگران است و باید تا می توانیم از شیوع این ویروس سریع انتشار پیشگیری کنیم.

ویروس کرونا مهمان ناخوانده ای بود که عید امسال و تعطیلات نوروزی را متفاوت تر سالهای گذشته برای مردم رقم زد و بسیاری از مردم در این ایام در خانه هایشان مانند و سهم خود در پیشگیری از این بیماری را ادا کردند.

کمتر از چند روز؛ به روز طبیعت یا همان سیزده بدر باقی مانده و مسئولان شهری در راستای پیشگیری و انتقال ویروس کرونا رفت و آمدهای بین شهری و برون را محدود کرده و از حضور مردم در فضاهای پر تجمع مانند پارک ها جلوگیری میکنند.

سلامتی برای هر انسانی مهم‌ترین اصل است اگر میخواهیم سالم بمانیم توصیه های ایمنی در رابطه با پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و عدم حضور غیر ضروری در تجمعات را رعایت کنیم تا در چند روز آینده بار این بیماری سبک شده و به حالت عادی برگردد.

 در شرایط کنونی به غیر از جان خودمان؛ مسئول سلامتی و حفظ جان دیگران نیز هستیم؛ پس بیایید با همکاری و همیاری یکدیگر سیزده بدر امسال را در خانه بمانیم و نگذاریم در روزهای آینده مبتلایان به کرونا بیش از این افزایش یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید