20:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1399 - 09:06
کد خبر: 14112
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

فعالیت کادر نیروی برق استان در ایام نوروز

با توجه به شرایط ویژه در کشور و استان، در ایام نوروز پرسنل شرکت برق، برای تداوم خدمات‌رسانی و تامین برق پایدار برای مشترکین به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
فعالیت کادر نیروی برق استان در ایام نوروز

اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره بر فعالیت شبانه روزی کارکنان واحدهای اتفاقات، روشنایی معابر و تعمیرات اضطراری شبکه در ایام نوروز برای حفظ پایداری شبکه برق،خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه کشور در ایام نوروز سال ۹۹ پرسنل این شرکت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکین به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

وی افزود: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکین و حمایت از پزشکان و پرستاران به ویژه در شرایط حاضر که شبانه روز برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می‌کنند، اولویت اصلی صنعت برق آذربایجان غربی است.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: خانواده بزرگ صنعت برق آذربایجان غربی علی‌رغم خطرات احتمالی و مشکلات مرتبط با این بیماری، تمامی همت خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم استان به کار گرفته‌اند و در کنار نظام سلامت با تلاش‌های خود زمینه سلامت و آسایش مردم را فراهم می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید