14:19|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 05 فروردین 1399 - 11:15
کد خبر: 14108
همه با هم علیه کووید 19؛

خانه، امن‌ترین مکان برای کنترل کرونا

بیاییم با صبوری بیشتر و با در خانه ماندن راضی به بیمار شدن دیگران نشویم و حق سلامتی را از هم دریغ نکنیم تا با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم کرونا را شکست دهیم.
خانه، امن‌ترین مکان برای کنترل کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها هرجا که میروی سخن از ویروس کرونا است، میهمانی ناخوانده که مدتی است سرو کله‌اش در زندگی مردم پیدا شده و به چالشی بزرگ تبدیل شده است.

ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و اگر موارد بهداشت فردی و عواملی چون سفر نرفتن و در خانه ماندن رعایت نشود گریبان‌گیر همه می‌شود.

ویروس کرونا بزرگ و کوچک و  زن و مرد نمی‌شناسد و در صورت کوچک‌ترین کوتاهی و بی‌احتیاطی می‌تواند فرد را مبتلا کند و نعمت سلامتی را از آن بگیرد.

مهمترین بخشی که به پیشگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند مردم و جامعه هستند، اگر هر فردی رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور غیر ضروری خود را در محیط بیرون کنترل و رعایت کند تا حد زیادی می‌تواند از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند و زنجیره انتقال ویروس نباشد.

امروز کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی در مراکز درمانی در خط مقدم جبهه سلامت قرار گرفتند و شبانه روز برای مهار این بیماری با جان و دل می‌جنگند.

 همکاری آحاد مختلف مردم جامعه در امر پیشگیری از انتقال ویروس کرونا بسیار ضروری  است و ساده‌ترین همکاری مردم این است که در خانه بمانند.

کرونا ترسناک نیست، اما این حرف زمانی می‌تواند به کار برده شود که مردم قبل از اینکه وضعیت از حد نرمال خارج شود هر کدام در جایگاه خود بتوانند با رعایت موارد بهداشتی و در خانه ماندن ویروس کرونا را کنترل و از انتقال آن پیشگیری کنند.

بیاییم با صبوری بیشتر  با در خانه ماندن راضی به بیمار شدن دیگران نشویم و حق سلامتی را از هم دریغ نکنیم تا با همکاری و همیاری یکدیگر  بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید