11:04|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 فروردین 1399 - 11:00
کد خبر: 14107
یادداشت:

تعطیلات اجباری کرونا را به نفع خودتان سپری کنید

این روزها که شیوع بیماری کرونا ویروس باعث شده که قشر عظیمی از مردم روزهای خود در خانه بگذرانند بهترین فرصت است تا این تعطیلات را به نفع خودتان سپری کنید.
تعطیلات اجباری کرونا را به نفع خودتان سپری کنید

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، کرونا این روزها با همه‌گیری خود باعث از رونق افتادن کسب و کارها شده و بسیاری از فعالیت‌ها را به تعطیلی کشانده است.

تعطیلات کرونایی را که به اجبار برای بسیاری از کسب و کارها حاکم شده را می‌توان با استفاده از فرصت مهارت‌آموزی آنلاین به نفع خودتان در خانه سپری کنید.

در تعطیلات پیش‌آمده از آنجایی که مدت زمان قابل تأملی دارد در صورتی که بتوانید از آموزش‌های موجود از جمله مهارت ورزی آنلاین در راستای ارتقای شغلی و مهارتی خود استفاده کنید هم به ماندن در خانه برای کنترل و مهار ویروس کمک کردید و هم اینکه این تهدید پیش‌آمده را به نوعی برای خودتان به فرصت تبدیل کردید که شاید در روزهای عادی سال برایتان پیش نیاید.

در کنار مهارت آنلاین بدون شک سهم کتاب و رسانه‌های مکتوب نیز در تعطیلات کرونایی می‌تواند در افزایش آگاهی‌های شغلی و یا حتی فراگیری حرفه و مهارتی جدید مطابق با شرایط فعلی جامعه نقش موثری داشته باشد.

بحران‌ها و اتفاقات همیشه در زندگی انسان ماندگار نیستند و زمانی می‌تواند اثر بحران‌ها را در زندگی به حداقل ممکن رساند که بتوانید تهدیدهای موجود را به فرصت‌های آتی تبدیل کرده از آن به نفع ارتقای سطح زندگی خودتان استفاده کنید.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید