02:56|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1398 - 10:49
کد خبر: 14094
باریش گزارش می دهد؛

مبارکمان باشد؛ رتبه دوم مصدومان چهارشنبه‌سوری!

در کمال ناباوری شب گذشته آذربایجان غربی رتبه دوم مصدومان چهارشنبه آخر سال را به خود اختصاص داد،بی تعارف می‌گویم، کرونا را به شوخی گرفته‌ایم.
مبارکمان باشد؛ رتبه دوم مصدومان چهارشنبه‌سوری!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آخرین چهارشنبه سال ۱۳۹۸ را با وجود تمام هشدارها، آه و ناله‌ها، خواهش و تمناهای پزشکان و پرستاران رتبه دوم مصدومان را به خود اختصاص دادیم و ثابت کردیم که برایمان فرقی ندارد کرونا قرار است چه فاجعه‌ای را رقم بزند و چه عزیزانی از خانواده ما را قربانی کند.

عده‌ای با خودخواهی بلایی به سر این استان می‌آورند که هنوز برایم قابل پذیرش نیست و مات در آمار مصدومین هستم که علیرغم تأکیدها و توصیه‌های فراوان باز هم بی‌توجهی‌ها کار را به جایی کشاند که روز گذشته دغدغه تیم خبری باریش‌نیوز مطالب بسیاری در این خصوص ارائه کردند تا گوشه از وظایف خو را بجا آورده باشند.

کسانی مقصرند که با رفتارهای غیرمعقول شب گذشته فاجعه‌ای رقم زدند و بی‌تفاوت به تمام قوانین و هشدارها راه خود را ادامه دادند.
خداوند انسان را اشرف مخلوقات و صاحب‌نظر آفرید، قدرت تصمیم‌گیری به او داد، اما تعدادی گویا از این قدرت استفاده می‌کنند برای به هلاکت رساندن خود و هم‌وطنانمان، چهارشنبه آخر سال هم تمام شد حال ما ماندیم و آمار مبتلایان به کرونا که با این شرایط باید هر روز شاهد افزایش آن باشیم.

چقدر باید بی‌انصاف باشیم که دیدن کسانی که روی تخت بیمارستان با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنند برایمان عادی باشد و هیچ مسئولیتی در جامعه را به عهده نگیریم؟ چقدر باید سنگ دل باشیم که دیدن حال پرستاران و پزشکانی که سال‌ها تلاش کردند تا به چنین جایگاه مقدسی برسند و امروز در جنگی نابرابر در خط مقدم بایستند  را درک نکنیم؟ به راستی چقدر مردم عجیبی هستیم و چقدر سخت است بیدار کردن عده‌ای که خودشان را به خواب‌زده‌اند.

تصور می‌کردم باید با خواهش و تمنا و فرهنگ‌سازی در جامعه وارد عمل شد، اما اکنون باید بگویم مسئولان باید با تمام جدیت توان خود را بکار بگیرند، عده‌ای هنوز در خیالات خود به سر می‌برند و ادامه آن استان را با مشکلات فراتری مواجه می‌سازد.

کرونا دور نیست دیر یا زود با چنین رفتارهای غیر عقلانی همه ما را گرفتار می‌کند ، حال هر چقدر در توان دارید هیزم این آتش را زیاد کنید، کسانی که بی‌توجه به این مسئله‌اند دشمن هم‌وطنانشان هستند و با بی‌تدبیری همنوع خود را راهی بیمارستان و مرگ می‌کنند، خداوند نمی‌بخشد کسانی را که امروز و در چنین شرایط حساسی کوتاهی می‌کنند.

و سخن آخر اینکه؛ چند روز دیگر عید نوروز فرامی‌رسد به مسئولان قول می‌دهم با اوضاعی که در چهارشنبه‌سوری شاهد آن بودیم نباید منتظر وقوع فاجعه‌ای دیگر در ایام پیشرو باشید تمام توان خود را بکار بگیرید عده خودشان را به خواب‌زده‌اند .امیدوار به بیدار کردنشان نباشید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید