20:17|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1398 - 10:24
کد خبر: 14087
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت وگو با باریش:

کادر درمان را با مشکل مواجه نکنید

اگر مردم مراعات نکرده و از تجمع در بیرون از خانه خودداری کادر پزشکی و پرستاری را با مشکل بزرگی مواجه کرده و با مراجعه به بیمارستان شانس خود به مبتلا شدن به ویروس کرونا را افزایش می‌دهند.
کادر درمان را با مشکل مواجه نکنید

باقر بهرامی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی در حال آماده‌باش است و از نظر خدمات‌رسانی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیمارستان‌ها درگیر پذیرش و مدیریت این ویروس هستند بنابراین از مردم و تمامی هم استانی‌ها خواهشمندیم که چهارشنبه‌سوری را در فضای عمومی و تجمعات برگزار نکنند.

بهرامی ادامه داد: در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و اقشار مختلف مردم باید هر یک در جایگاه خود از انتشار ویروس کرونا پیشگیری و با آن مقابله کنند.

وی گفت: انتقال ویروس کرونا در تجمعات بسیار زیاد است از این رو به مردم توصیه می‌شود از همنشینی خانوادگی و تجمعات پرهیز کنند تا ویروس کرونا هر چه سریعتر کنترل شود.

بهرامی با اشاره به اینکه مردم حدالامکان از مراجعه به بیمارستان‌ها خودداری کنند تصریح کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یکی از مکان‌های آلوده و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی افزود: مراکز درمانی، کادر پزشکی و پرستاری نزدیک به یک ماه است که درگیر کنترل ویروس کرونا هستند اگر مردم مراعات نکرده و فرزندان خود را کنترل نکنند همچنین از تجمع در بیرون از خانه خودداری و با آتش بازی و استفاده از ترقه باعث آسیب رساندن به خود شوند، کادر پزشکی و پرستاری را با مشکل بزرگی مواجه کرده و با مراجعه به بیمارستان شانس خود به مبتلا شدن به ویروس کرونا را افزایش میدهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید