15:26|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1398 - 10:07
کد خبر: 14076
فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با باریش:

ارتش برای شکست کرونا در کنار مردم است

رزمایش با ولایت تا شهادت با هدف پیشگیری از ویروس کرونا توسط قرارگاه نزاجا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف مبارزه با کرونا در ارومیه برگزار شد.
ارتش برای شکست کرونا در کنار مردم است

سرهنگ ابوالفضل بیاری، فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رزمایش «با ولایت تا شهادت» در ارومیه گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی نیوز باریش، اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا در مورد مبارزه با ویروس کرونا و کمک به اقشار مختلف جامعه،  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستور و تدابیری که از طرف فرمانده کل ارتش صادر شد اقدام به برقرار رزمایش های منطقه ای در خصوص گند زدایی و پاکسازی و رفع آلودگی نمود.

وی افزود: اماکن مختلف شهری در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی و شرقی در سطح قرارگاه منطقه‌ای تحت فرماندهی قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مناطق به صورت همزمان اجرا شد.

فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  ادامه داد تصریح کرد: در صورت دستورات آتی از ستاد فرماندهی کل قوا  این ماموریت و قرنطینه‌سازی و محدودیت‌های در نظر گرفته شده، توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گام و هم راستا با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارگان‌ها و ادارات مختلف انجام می‌شود و با تدابیر مقام معظم رهبری از این آزمایش سربلند بیرون می آیم و ویروس کرونا را شکست می‌دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حمید
1399/01/25 - 11:06

دست مریزاد دلاورمردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران مردم ما به داشتن چنین ارتش قدرتمندی که در آسمانش قهرمانان و ستارگانی همچون شهید بابایی و صیاد و شیرودی ها می درخشند افتخار می کند